Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Op de boordcomputer van mijn 2018-Trafic T29 (1.6 DCI 125 Twin Turbo diesel), wordt het verbruik weergegeven in x liters per 100 km.
Is dit op één of andere manier in te stellen naar x kilometers per liter ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste forumleden,
Zou er iemand me kunnen helpen met een schema van de ECU van de brandstofcomputer, je zou er me flink mee helpen?
Motor draait niet, maar wil de bedrading/componenten testen van de ECU.
Alvast bedankt bij voorbaat, Philiep
Mijn TomTom Traffic en Dig Services vervalt per 19-05, verlengen lukt niet daarom maar het pakket TomTom Traffic en Digital Services gekocht.
Factuur ontvangen en het staat nu in de R-Link Store vermeld: nieuwe Traffic en Dig Serv per 19-05, en...
=//= Ik heb een vraag:
In september 2024 onze 5e Dacia in ontvangst genomen (en de 3e Duster): 1.0 ltr 3 cylinder op LPG, model Expression.
Vanaf het begin problemen met de boordcomputer gehad (+ beeldscherm):
Normaal start dit op (met een...
Iemand een idee hoe men Apple carplay op deze Kadjar 2018 gekregen heeft, normaal is dit niet mogelijk maar het werkt wel. Auto staat momenteel te koop op marketplace maar denk dat de verkoper het ook niet weet, hij heeft hem 2 jaar en toen stond de...
Hallo,
ik rijd al 6 jaar een captur bouwjaar 2018. Nu merk ik dat de auto, bij constante snelheid, schokkerig rijd.
Dit is niet steeds aanwezig, maar wel merkbaar. De auto heeft slechts 59000 kilometer gelopen. Heeft iemand hier ook dit probleem,...