Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
in mijn Kangoo I (1.2) uit 2002 krijg ik met regelmaat een oplichtend lampje in het dashboard en wanneer dat brandt, heb ik aanzienlijk verlies van vermogen.
Het contact een keer uit- en aanzetten helpt meestal wel.
Echter zou ik willen weten waar dit door wordt veroorzaakt. Misschien heeft iemand eenzelfde probleem gehad?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Aangezien ik met een Android 10 telefoon geen verbinding kan maken met de auto ben ik op zoek naar een nieuwe. Daar moet dan ook draadloos laden opzitten zodat ik het kan opladen in de R5. Weet iemand of er minimum eisen (qua Watt) zijn voor de...
Ik heb een raar probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb dus een Twingo II 2007 D7F800.
Auto start zonder problemen en loopt regelmatig stationair.
Bij gas geven in zijn vrij, geen gekke dingen zo lijkt.
Bij optrekken van 0 doet ie maar je...
Hoi,
Sinds een maand rijdt mijn Trafic 1.9 dci uit 2002 met 310K op de teller nog net, geen vermogen.
Vorig jaar versnellingsbak, distributie, multiriem, koppeling en dynamo vervangen en toen was het weer een feest om te rijden.
Ik heb een vraag. Een maand terug heb ik de beiden lampjes vervangen van de koplamp omdat de rechter lamp kapot was gegaan. Nu is het weer een lampje kapot aan de rechterzijde. Wat zou dit kunnen zijn?
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb: