Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Afgelopen Donderdag reed mijn vrouw in onze Scenic uit 2006 nadat ze een paaltje geraakt heeft met achteruit rijden en der auto liet afslaan :fp: is ze gaan werken, na het werk stapt ze in de auto maar helaas deed niks meer.
ANWB...
Hallo misschien heeft iemand dit al een keertje gehad.
Vorige week sprong mijn zekering van 40 ampère eruit van mijn ventilator nu heb ik via allemaal omwegen gekeken of mijn kachelweerstand en mijn kachelventilator het nog doen,en die werken nog...
Hallo,
Ik wil graag een andere autoradio plaatsen in mijn scenic2 fase2 bj05/09. Maar loop altijd tegen het probleem dat ik enkel de stuurbediening kan blijven gebruiken en de display niet meer gaat werken en dat vind ik wel erg jammer. Heeft er...
Een goede vriendin van mij die erg weinig van auto's weet heeft een probleem met haar carkit in een Renault Scenic van 2006. Ze heeft de auto nog maar kort. Het is haar gelukt om haar iPhone te koppelen met de ingebouwde carkit.
Bijna alles...
Ik heb een probleem met het mistachterlicht van mijn Scenic 2004, 1.6 16V, deze werkt niet.
Dashboardsignalering brandt.
Overige verlichting werkt correct.
Spanning op het middencontact mistlamp is 8V, ook op de stekker die het achterlicht...
Goedendag,
Ik heb een Scenic 2.0 Privilege uit 2004.
Sinds kort werkt het volgende niet meer:
* Cruisecontrol en snelheidsbegrenzer
* Parkeersensor achter
* Lichtautomaat werkt niet meer ( is volgens de servicemelding defect)
*...
Na wat graven op Youtube kwam ik het volgende tegen:
Heeft iemand hier ervaring mee? of zijn er ook andere merken radios die inplaats van de standaard radio gemonteerd kunnen worden? Nu heb ik een Dyn Vol versie met navigatie (Carminat Sh1) maar...
Een zeer klein maar toch lastig probleem. De kentekenplaat verlichting werkt niet. Ook niet met nieuwe lampjes.
Ik verdenk de bedrading in de klep. Weet iemand hoe de bekleding van de achterklep te verwijderen? En waar gaat de bedrading naar toe?...
heb een renault scenic uit 2004 , van de 1 op de andere dag werkt de interieur ventilatie niet meer , alles in de auto werkt behalve dat , als ik mijn airco inschakeld loopt die door naar stand 3 , maar je hoort niks er er blaast ook niks.
Ik heb een Scenic uit 2006. ik wil graag led dagrij verlichting aansluiten maar kan nergens een stroom draad vinden die geschakeld is (contact aan licht aan, contact uit licht uit). kan iemand mij helpen waar ik die draad kan vinden?
Ik heb een Scenic uit 2004 en deze is voorzien van een:
Cabasse auditorium tronic radio.
De bediening is mogelijk via het stuur of via de knoppen op het dashboard.
De CD speler zit in het dashboard.
De tuner/versterker zit onder de achterbank...
Weet er iemand of het mogelijk is om de bochtverlichting in te schakelen?
Dat wil zeggen wanneer je een bocht omgaat dan gaan bij sommige auto's de linker of rechter mistlamp (verstraler) branden bij het nemen van een bocht.
Ik heb een...
Mijn ronde temperatuurregelaar werkt deels niet. De cijfers zijn soms niet helemaal zichtbaar.
Ik ben van plan om deze regelaar te vervangen. Weet iemand of dit mogelijk is en of dit veel werk is??
Ik neem aan dat hij niet te repareren valt.
Kan iemand mij helpen aan de kleurencombinaties van de stekker onder de bestuurdersstoel.
Er staat een lijstje op deze site, maar deze kan ik niet vinden.
Ik heb een Renault grand Scenic 2.0 16Vuit 2006.
De stekker is...
tijdens het inbouwen van de kachelweerstand vandaag kwam ik deze stekker tegen na het verwijderen van het dashbourdkastje en middenconsole.
Iemand een idee waar deze van is? :think:
Op zich ben ik erg gescharmeerd van de goede Becker autoradio (BE 7409) oftw wel Carminat die in mijn Scenic uit 2005 zit, maar helaas laat Nederland het steeds meer afweten wat het zenderaanbod betreft. Volgend jaar gaat onze laatste...
Hallo,
Ik heb sinds kort een Megane Scenic 2004 en mijn boordcomputer reset af en toe.
Dagteller gaat dan op nul en klok knippert .
Is dit te verhelpen ?
Wie kan mij vertellen of in een Grand Scenic van 2005 de standaard Tuner List
vervangen kan worden door een Cabasse Auditorium (zonder wisselaar) met
behoud van alle functionaliteit, zoals stuurbediening en...
Ik heb een Renault Scenic II van 2005.
Een maand geleden wilde ik met de auto weg en hij deed alleen klik klik, hoop kabaal, Startmotor? en vervolgens deed helemaal niets het meer, geen dashboard lampje, radio en de deurvergrendeling was uit,...
Ik heb sinds kort mijn tweede scenic en naar volle tevredenheid...
Radio cd speler werkt prima en kwam tot mijn verassing een cd wisselaar tegen onder mijn stoel. Gauw gevuld en opgestart maar een cd ging niet meer in of uit. De wisselaar uit de...
Na een bezoek aan Carglass voor het vervangen van mijn ruit zijn de interieurventilator, regensensor en lichtautomaat defect van mijn Scenic 2. Tot nu toe hebben ze bij Carglass de auto uitgelezen, de zekeringen gecontroleerd etc. Op...
wie o wie kan mij helpen aan een losse comfort module voor een Scenic 2 uit 2004. Het betreft hier de module voor het raam aan de bestuurderskant dus 1 van de meest gebruikte. Ik heb de dealer al gebeld maar wil mij alleen een...
Ik heb een probleem met mijn raamschakelaar voor de bestuurderszijde. (Scenic II '05)
Als ik mijn raam dicht doe, dan gaat op het moment dat het raam sluit, mijn ruitenwisser een stukje omhoog.
Sinds kort, na een tijdje afwezigheid...
Ik ben deze week bij demi geweest voor een dashboard behandeling, geweldig werk wat hij doet trouwens en hij kreeg bij het resetten van de meldingen de volgende melding niet weg:
PR143 Interne storingscode =30
Voor ik weer eens bij de dealer langs...
Ik heb vandaag een ACB gekocht, voor het aansluiten van een usb stick.
Maar op zowel een Update list als op een Tuner list radio geen muziek.
Op de update list geeft hij alleen een melding No Cd.
Aangesloten op de 8...
De verlichting in de schakelaars voor de raambediening in mijn Scenic II (2006) in de deur wordt steeds minder. Op dit moment is er nog maar 1 schakelaar waar de verlichting het nog van doet. Weet iemand of je daar de lampjes van kan vervangen...
onze grand scenic doet opeens helemaal niets meer. misschien een lege accu, maar we kunnen ook niet onder de motorkap komen. de sleutel geeft ons geen toegang meer tot de auto en via de handgrepen in de deuren werkt het ook niet meer.
wie kan mij...
Sinds kort hoor ik een piep / fluittoon die het beste te vergelijken is met het geluid van lucht die ontsnapt uit een thermoskan. Het geluid is niet constant...
Sinds kort houdt de linker helft van de verlichting van het verwarmingspaneel er af en toe mee op. Met een tikje op het dashboard springt het weer aan, dus ik vermoed een los contactje.
Is dit stuk dashboard een beetje makkelijk los te halen of...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum