Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Grand Scenic in ontvangst mogen nemen. Na 2 dagen gereden te hebben valt me op dat de Lane Keep Assist na het starten van de auto iedere keer handmatig aangezet dient te worden. Nalezen in de handleiding bevestigt...
Ik heb sedert deze week eindelijk mijn nieuwe scenic. Enigste probleem is dat de bestuurdersconsole elke dag reset naar het Frans, ook de stijl van de tellers is terug gereset naar de standaard eco setting (de middenconsole blijft netjes in...
Hoi, bij mijn nieuwe Scenic vind ik een icoontje in mijn dashboard, ik denk dat het een kompas zou moeten zijn. Maar als ik naar de richting kijk waar hij naartoe wijst, is het in ieder gevel geen kompas voor het Noorden, eerder iets van het Oosten...
Al reeds gepost in de nieuwe Scenic topic, hoe pas je de taal aan op de boordcomputer (niet R-link 2), deze staat nu in het Frans en zou deze terug op Nederlands willen. In het instructie boekje staat dat je lang op 'OK' op het stuur moet drukken,...
Kan een forum lid mij vertellen of de optie safe distance warning alleen optisch weergegeven wordt of dat er ook een geluid geproduceerd wordt wanneer je de voorganger te dicht naderd.
Ook hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of deze optie door...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum