2.2.dci 2002.
gekocht met garantie bij een Duitse Renault dealer.
Eerste keer tijdens een inhaalaktie op de autosnelweg, motor viel helemaal uit, dashboard gaf signaal electronische storing, bleek een defecte verstuiver te zijn, garantie dus vervangen en rijden.
de laatste 2 maanden hakkelde de motor af en toe alsof er niet genoeg brandstof kwam, dit ging verder tot en met het niet meer aan de praat krijgen. Alleen het signaal motor valt stil.
bij plaatselijke garage heeft men een keer de computer kunnen resetten toen ging het weer even goed. Vorige week zelfde storingen, terug naar de garge, kontakt opgenomen met Renault. Konden drie dingen zijn, nokkenassensor, bdp sensor of verstuivers, nokkenassensor vervangen euvel bleef. Op advies van de plaatselijke naar Renault gegaan omdat deze specifiekere meetprogrammas hebben.
Bij de duitse Renault dealer wist men het direkt, de retourleiding werd gemeten en bleek te weining brandstof aan de verstuivers te leveren, gevolg drie defecte verstuivers en 4 defecte gloeibougies.
Dit verhaal had ik overigens al bij een mede Renault Espace fan op dit forum gelezen en voor de zekerheid uitgeprint en meegenomen naar Duitsland maar voor ik iets kon zeggen kwam de chef monteur er al zelf mee op het moment dat hij de Espace trachtte te starten.
Vanmiddag kan ik de Espace halen, kosten euro 1400, ben benieuwd want ondanks alle momentele tegenslag
blijft het een geweldige auto.
Misschien heeft een espace fan met hetzelfde euvel iets aan deze info :.
Espace 2.2 dci valt uit.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves