Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Forumregels
27.3.24 :
Het Espace gedeelte van het forum ondergaat op dit moment een voorjaarsschoonmaak en een kleine metamorfose.

Svp help ons door uw nieuwe vraag in de juiste rubriek te stellen.
---
Elektronica
Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.

Motorisch
Alles wat met de motor van de Espace te maken heeft.

Onderstel
Aandrijving, wielophanging, (lucht-)vering, schokdempers, stuurinrichting, remmen, versnellingsbakken

Carrosserie en interieur
Krakende stoelen, slecht sluitende deuren, lekkend schuifdak, scheve bumper, dat soort dingen
Plaats reactie

Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Ik heb in Januari een Espace 2.0 DCI EDC6 Initiale besteld , door de covid19 meermalen de leveringsdatum uitgesteld.
Voorzien april mei , dan einde Julie , dan Half Augustus.
Gisteren email dat de wagen gebouwd is en dat ie naar het importcentrum is voor Kwaliteits keuring ,en dit zou nog eens 3 tal weken
kunnen duren , en dan nog 1 week voor het transport !
Met veel geluk gaat de Espace 10 september geleverd worden.

Zij er nog Personen die een Espace besteld hebben Januari of februari ? en is deze al geleverd of niet ?

Begin het er stilletjes van op mijn heupen te krijgen.
Mvg stef

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

De mijne is besteld op 18 juni en de voorlopige leverdatum is 10 november. Van wie heb jij die mail dat de wagen gebouwd is?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Domi1963 schreef: 12 aug 2020 16:53 De mijne is besteld op 18 juni en de voorlopige leverdatum is 10 november. Van wie heb jij die mail dat de wagen gebouwd is?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Van mijn garage waar de wagen besteld is .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

Dan moet ik nog even wachten. Mijn dealer is in verlof tot maandag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Ondertussen weer uitgesteld ! Staat nu voor levering Oktober ! het is wel niet leuk meer !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

Bij mij nog steeds voorzien voor 10 november. Heb het gisteren nog gevraagd aan de dealer om te kijken en er is nog niets gewijzigd sinds vorige keer. Maar wat niet is kan nog komen...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Domi1963 schreef: 15 sep 2020 22:56 Bij mij nog steeds voorzien voor 10 november. Heb het gisteren nog gevraagd aan de dealer om te kijken en er is nog niets gewijzigd sinds vorige keer. Maar wat niet is kan nog komen...
Ik Denk dat mijne dan ook wel November gaat worden ! Het levervenster voorzien is nu Maand Oktober .
ik heb Contact gehad met klachtendienst en deze persoon vertelde mij afgelopen week 8 sept. dat de levering tussen 16 sept en 16 oktober voorzien zou zijn .
De reden zou zijn dat er een probleem was vastgesteld Met de elektronische handrem en het ABS remsysteem , en het betreft niet alleen mijn wagen maar een hele reeks , en Renault Fabriek wil deze wagen zo niet uitleveren om daarna een Terugroep actie te doen! dat was de uitleg ! ik heb al wel een Compensatie gekregen met een gratis 30.000 Kilometer onderhoud. als het Oktober wordt ben ik al 10 MAANDEN aan het wachten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

10 maanden is veel maar jij hebt er de Corona lockdown bij gehad hee. Ik heb mijne besteld in juni en als hij effectief geleverd wordt in november dan zal het bij mij 5 maand zijn. Maar je hebt dan ook de “New Espace” hee. En die heeft weer heel wat extra’s op gebied van veiligheid. En de dealer zei ook dat de datum van 10 november nog niet bevestigd is, maar dat dit er nog altijd kan op komen. Vraag is aan uw dealer of de datum voor de uwe in oktober bevestigd is??
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Domi1963 schreef: 15 sep 2020 23:46 10 maanden is veel maar jij hebt er de Corona lockdown bij gehad hee. Ik heb mijne besteld in juni en als hij effectief geleverd wordt in november dan zal het bij mij 5 maand zijn. Maar je hebt dan ook de “New Espace” hee. En die heeft weer heel wat extra’s op gebied van veiligheid. En de dealer zei ook dat de datum van 10 november nog niet bevestigd is, maar dat dit er nog altijd kan op komen. Vraag is aan uw dealer of de datum voor de uwe in oktober bevestigd is??
De garantie dienst vertelde dat het een tijdvenster tekens van 4 @ 6 weken is , en dat er geen verdere communicatie komt vanuit de fabriek !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 592
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door rvdgaag »

Mijn eerste Espace V 1.6 DCI 160pk werd geleverd in januari 2016, dat was 8 maanden na bestelling in mei 2015.

Mijn huidige Espace TCE 225 (januari 2019) werd geleverd 12 weken na bestelling.

Corona schopt veel in de war blijkbaar. Nu worden de Espace en Talisman uit het productaanbod genomen van Renault dus leveranciers zullen ook niet hard rennen als er problemen zijn.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 6852
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door WillemS »

Ik meen gelezen te hebben dat de espace5 uit produktie genomen zou zijn/worden.
Als dat zo is zoeken ze wellicht of er ergens bij een dealer nog een staat met specs die overeenkomen met wat je wilde.
Is ook gedaan met de RangeRover v6 diesels daar stonden er nog een behoorlijk aanta van bij dealers in Duitsland.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

WillemS schreef: 19 sep 2020 17:23 Ik meen gelezen te hebben dat de espace5 uit produktie genomen zou zijn/worden.
Als dat zo is zoeken ze wellicht of er ergens bij een dealer nog een staat met specs die overeenkomen met wat je wilde.
Is ook gedaan met de RangeRover v6 diesels daar stonden er nog een behoorlijk aanta van bij dealers in Duitsland.
Wij hebben wel de “New Espace” besteld en toen ik de mijne gaan bestellen heb waren er enkel Espaces V fase 1 op stock en deze zijn inmiddels uitverkocht. De onze is de fase 2 en moeten nog gebouwd worden willen er ook maar op stock zijn. Dus kunnen ze de onze meteen bouwen zoals wij hem besteld hebben. Het zijn beiden full options, dus gemakkelijk te bouwen.

Toegevoegd in 3 minuten 6 secondes:
En op de Belgische configurator staat hij nog steeds in aanbod, wel enkel nog met de 200 pk diesel voor de IP.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

De Espace die ik heb besteld is zonder de extra achterbank de rest full Option , de wagen is reeds gebouwd en staat al van begin augustus aan de kant samen met zijn lotgenoten wegens Quality Controle ; de elektronische Handrem en Abs zouden problemen mee zijn. en daardoor worden ze niet uitgeleverd ! Omdat ze geen terug roep actie willen doen achteraf.
Ik heb de Wagen 10 maand geleden besteld , De wagen Besteld op Autosalon van Brussel Via Plaatselijke dealer 15 Januari 2020 ! op dat moment was die Espace op het salon één van de enige toen gebouwd ! dus bij de dealer konden deze nog niet staan ! en de Espace zou pas IN 2022 end of life worden samen met de Talisman,er is zelfs sprake dacht ik de senic ook op de shop staat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

Cstef schreef:De Espace die ik heb besteld is zonder de extra achterbank de rest full Option , de wagen is reeds gebouwd en staat al van begin augustus aan de kant samen met zijn lotgenoten wegens Quality Controle ; de elektronische Handrem en Abs zouden problemen mee zijn. en daardoor worden ze niet uitgeleverd ! Omdat ze geen terug roep actie willen doen achteraf.
Ik heb de Wagen 10 maand geleden besteld , De wagen Besteld op Autosalon van Brussel Via Plaatselijke dealer 15 Januari 2020 ! op dat moment was die Espace op het salon één van de enige toen gebouwd ! dus bij de dealer konden deze nog niet staan ! en de Espace zou pas IN 2022 end of life worden samen met de Talisman,er is zelfs sprake dacht ik de senic ook op de shop staat.
Inderdaad! Want de nieuwe Talisman is nu ook pas uit. Vanaf 2022 wil Renault een groter geëlektrificeerd wagenpark en tot dan blijven alle modellen bestaan. Waarom zouden ze een “New Espace” en de “New Talisman” uitbrengen om ze dan meteen weer af te voeren? De Scenic word ook afgevoerd in 2022 en ik weet niet of deze nog een opfrisbeurt krijgt?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Eindelijk de Espace is geleverd op 2 oktober !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nikk
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2010
Lid geworden op: 13 nov 2010 14:53
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door nikk »

Mooi! En, hoe bevalt ie?
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

nikk schreef: 09 okt 2020 19:44 Mooi! En, hoe bevalt ie?
De eerste indruk is ok , echter werkt de easyconnect nog niet probleemloos er zijn nog geen apps beschikbaar .
Ik heb de Espace nog maar van de dealer naar mijn thuis gereden. En hem een volledige detail beurt gegeven waaronder kleien en polieren.
Daarna een volledige artdeshine Graphene coating geplaatst alsook de velgen binnen en buitenkant.Het interieur ook volledig behandeld met Carpro leather omdat ik de lichte zandleder kleur heb. Ik hoop dit weekend er nu eindelijk is een deftige tour mee te kunnen maken.
Het heeft nog niets anders gedaan dan geregend hier , en doordat ik geen infrarood lampen heb om de Coating te laten uitharden is de auto nog niet buiten geweest ondertussen.Een beetje zonlicht voor een paar uur zou al wonderen doen.ik heb wat foto's geüpload ,echte van het interieur heb ik er nog geen gemaakt maar zal snel deze uploaden https://photos.app.goo.gl/MSrq7UhEvUTnqpov6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nikk
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2010
Lid geworden op: 13 nov 2010 14:53
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door nikk »

Heb de foto's bekeken, mooie auto! Lijkt wel wat op mijn Espace III. Ok, in ieder geval de kleur dan :->
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

Cstef schreef:
nikk schreef: 09 okt 2020 19:44 Mooi! En, hoe bevalt ie?
De eerste indruk is ok , echter werkt de easyconnect nog niet probleemloos er zijn nog geen apps beschikbaar .
Ik heb de Espace nog maar van de dealer naar mijn thuis gereden. En hem een volledige detail beurt gegeven waaronder kleien en polieren.
Daarna een volledige artdeshine Graphene coating geplaatst alsook de velgen binnen en buitenkant.Het interieur ook volledig behandeld met Carpro leather omdat ik de lichte zandleder kleur heb. Ik hoop dit weekend er nu eindelijk is een deftige tour mee te kunnen maken.
Het heeft nog niets anders gedaan dan geregend hier , en doordat ik geen infrarood lampen heb om de Coating te laten uitharden is de auto nog niet buiten geweest ondertussen.Een beetje zonlicht voor een paar uur zou al wonderen doen.ik heb wat foto's geüpload ,echte van het interieur heb ik er nog geen gemaakt maar zal snel deze uploaden https://photos.app.goo.gl/MSrq7UhEvUTnqpov6
Is deze Espace nu niet in Platinum grijs D69?? Ik dacht dat je dezelfde kleur had genomen als deze die ik had gekozen namelijk Titanium grijs KPN??
En hoe doet de diesel het op gebied van geluid in het interieur??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Inderdaad Platinium gris D69 , Geluid is van normaal niveau denk ik , heb nog geen autostrade gedaan .
niets abnormaals opgemerkt !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Vandaag een tourtje gedaan van 300 Km ! de wagen bolt super ! het gelud niveau is zeer goed , vergelijkbaar met duurdere Duitse wagen.
Bij aanvang gaan tanken er ging 63,5 liter diesel in tot juist onder het metalen klepje. Na 300 Km gereden te hebben zou ik nog actie radius hebben van 830Km in eco modus.
dus hopelijk blijft dit zo of beter , echter heb ik de meeste tijd rond de 104 KmH gereden op de teller autostrade Nederland,op de Belgische 124KmH.
De adaptieve cruiscontrole met automatische weg centrering werkt ook wel redelijk goed ,soms laat het wel wat steken vallen vooral met meerder baanvakken en als er water staat op de witte lijnen of slechte markeringen , maar je moet je stuur toch constant vast kouden of je krijgt een waarschuwing handen op het stuur.
De Dab Radio werkt ook zeer goed in vergelijking met de Talisman.Bijna geen uitval meer heb zeer lange tijd met Belgische radio in Nederland gereden.
Baarle Hertog => Oosterschelde Goes
ik heb ook nog wat foto's gemaakt van het Lichte Nappa leder interieur. zie :https://photos.app.goo.gl/GmCewmiKNX5GmkjS8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

Dat zijn goede voorspellingen! Effe een vraagje over de voorzetels: in welke kleur is de achterkant van de zetels? Is dit ook lichtgrijs of zwart?? Ik kan het niet duidelijk zien? Verbruik moet nog verminderen na het inrijden, maar ziet er al goed uit. 1100 km moet haalbaar zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Domi1963 schreef: 10 okt 2020 22:54 Dat zijn goede voorspellingen! Effe een vraagje over de voorzetels: in welke kleur is de achterkant van de zetels? Is dit ook lichtgrijs of zwart?? Ik kan het niet duidelijk zien? Verbruik moet nog verminderen na het inrijden, maar ziet er al goed uit. 1100 km moet haalbaar zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De achterkant en zijkanten zijn zwart. zal morgen nog een foto maken vanop de achterste zetels !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Cstef schreef: 10 okt 2020 23:38
Domi1963 schreef: 10 okt 2020 22:54 Dat zijn goede voorspellingen! Effe een vraagje over de voorzetels: in welke kleur is de achterkant van de zetels? Is dit ook lichtgrijs of zwart?? Ik kan het niet duidelijk zien? Verbruik moet nog verminderen na het inrijden, maar ziet er al goed uit. 1100 km moet haalbaar zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De achterkant en zijkanten zijn zwart. zal morgen nog een foto maken vanop de achterste zetels !
Ik heb nog 2 foto's toegevoegd van de achterkant voorzetels met flits en zonder , de zetels zijn lichter van kleur met flits en benaderd de kleur het beste! van de achterkant voorzetels .https://photos.app.goo.gl/GmCewmiKNX5GmkjS8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Domi1963 »

Mooi! Dat zal toch beter zijn dan het lichtgrijs op de achterkant. Want ik ga er een autostoel in hebben voor onze kleuter en die zou vlug strepen en vlekken maken op die achterkant.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GTMart
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 844
Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
Actief als: particulier
Locatie: Heerlen

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door GTMart »

Erg mooi hoor, bescherm t leer maar goed voor afgeven kleurstoffen van kledij. Oranje heeft daar mooie producten voor.
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6

Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Espace besteld in Januari nog steeds niet geleverd.

Bericht door Cstef »

Ik heb al het leder en hoogglans zwart met Carpro Leather behandeld , eerst volledig afgenomen met een vochtige microfiber zo eentje met lange haren waarop ik een beetje carpro eraser op vernevel, daarna opdrogen met een andere microdoek , en dan carpro leather er op volgens de richtlijnen.
Op deze manier gegarandeerd zeer mooi leder voor lange duur.Met één setje doe je de zetels volledig en het leder op de deuren en de midden console
behalve het touch screen daar heb ik niets op gedaan.
ik gebruik gedemineraliseerd water om de microfiber te bevochtigen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht