Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Nee dat is van onze kant, ...Ik heb dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag gevraagd of ik terug gebeld kon worden, elke keer rond 09;00u.
Bewust vroeg in de hoop dat het nog rustig was...
Maandag, Woensdag, en Donderdag een mail gestuurd met vragen over de Espace en Twingo..
De Twingo wilden we maandag ophalen ivm de APK van de huidige auto. De Apk moet volgende week woensdag, dat had dan niet meer gehoeven. Nu kunnen we Twingo maandag niet kopen/ophalen, omdat de riem nog niet eens vervangen is of geen oplossing is aangeboden.
Nu kregen we wel een hele nette excuus mail, kan niet anders zeggen maar ook nog steeds geen antwoord op de distributieriem, maar dat zou dan maandag waarschijnlijk wel komen.
Het antwoord was simpel, gewoon weg te druk ... , wel met excuus.
Echt een hele nette mail!
Maar je kan iemand niet 5 dagen lang niet terugbellen of mailen.
Dat voelt zo vervelend, mijn vrouw hoeft de twingo niet meer, voelt zich niet serieus genomen !!
Ik heb terug gemaild dat een klein kort belletje met update zo welkom was, ik heb nog nooit een hele week zelf achter een dealer aanmoeten lopen voor twee auto's. Dat ga ik ook nooit meer doen. Een verkoper hoeft me ook niet op de nek te zitten, maar dit is andersom.
Vandaag hebben we een afspraak gemaakt voor de APK, dan is daar de tijdsdruk vanaf.
Maar nogmaals, de verkoper is als je er bent supervriendelijk, en ook de excuus mail is echt netjes.
Had ons nu gewoon heel/heel even gebeld, wat de status is van alles, dat was zo welkom geweest.