Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb pas een trafic van 2017 aangekocht en heb een vraag over het instaleren van een trekhaak bij dit model. Is er elektra... plug en play stekkers... voorbereiding bij een trafic en zoja is dat bij alle modellen en zoja aan welke kant van de bus. Als iemand dit weet graag !?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste forumleden. Ik ben van plan zelf een (vaste) trekhaak te monteren onder mijn Clio estate Limited uit 2017. Nu kon ik daar op de clioclub en andere forums weinig over vinden, dus heb ik een aantal vragen die een van jullie hopelijk kan...
Op de constante stroomdraad van de trekhaak op #9 staat geen spanning meer ook niet bij een draaiende motor.
Is er misschien iemand die weet waar ik voor die draad de zekering kan vinden?
De trekhaak is origineel door garage geplaats dus er zal er...
Ik ben nieuw op dit forum, ik heb afgelopen weekend een Renault Clio uit 2017 gekocht met 110K op de teller waarbij de distributieketting vervangen is. Ik heb deze auto mogen kopen met een half jaar AutoTrust garantie op alle mechanische...
dit weekend is onze enige sleutelkaart van onze Renault Clio uit 2017 (die andere zijn we echt al heel lang kwijt) defect gegaan. Nu kost bij de dealer een nieuwe kaart al gauw 300 euro en voor 2 richting de 500 euro heb ik...
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?
Sinds enige tijd heb ik dat mijn auto stotterend/haperend optrekt vanuit stilstand.
Het is zeg maar 3x stotteren en dan is alles normaal. In de andere versnellingen merk ik geen verschil en rijdt het nog steeds super.
Het vreemde is...