Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag voor het eerst de sneeuw in met onze HH. Konden we mooi de extended grip uitproberen die op de HH-versie zit.
Terwijl iedereen met slippende banden hun parkeerplek uit probeerde te komen, schakelden wij over op de Expert-mode en we reden zo weg! Wat een genot, geen glijpartijen, geen slippende banden, helemaal super!
Dat moest ik even aan jullie kwijt. Het zat toevallig op deze versie, ik zou het er niet apart op gekocht hebben, maar met sneeuw bewijst het zijn nut.
2017: Scenic Collection Tce 115 benzine met Easy Life pack, Technology pack en trekhaak in de kleur Goud
2014-2017: Captur Helly Hansen 0.9 TCE in de kleur Rouge Flammé/Noir met achteruitrijcamera.
Kijk, daar ben ik benieuwd naar. Niet dat ik het nodig heb, maar wel of het werkt.
N.B.: vandaag in het slechtste stukje Nederland gereden op mijn standaard zomerbanden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut