Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Omdat mijn vrouw nogal eens met een volle auto naar school rijdt, wil ik een extra stoeltje monteren in de kofferruimte van mijn scénic.
Ik wil op zoek gaan naar een middenstoel (is smaller) in de zelfde kleur.
Daarna wil ik de auto aanbieden bij RDW voor een keuring.
Iemand ervaring hiermee, of weet weet iemand een stoel in de kleur grijs leder/alcantara (privilege)? dan hoor ik het graag
een stoeltje zou mischien wel lukken maar hoe ga je dat met een gordel doen?
en komt dat stoeltje in de bagageruimte niet in de kreukelzone van de auto ?
dan krijg je zeker geen goedkeuring van de rdw
Ik wil een extra gordel monteren naast de stoel.
de stoel wil ik 90 graden klem tegen de achterstoelen plaatsen, ik heb dan meer ruimte over dan bij menig 7 zitter.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
hallo
bij mij is de snelheidsmeter uitgevallen :(
twee weken terug week op de snelweg was die opeens onderin, na wat kilometers was die er weer.
vorige week was die weer even weg.
zaterdag ben ik aan het zoeken geweest naar de sensor achter op de...
In mn Espace 4 uit 2008 heb ik voor de radio en de navigatie een Aux kabeltje in gebruik, inmiddels maak ik gebruik van een Raspberry Pi met touchscreen met Apple Carplay. Deze heb ik nu weggewerkt in het dashboardkastje, rechts van de radio. Het...
Voor de twingo van mijn dochter had ik graag een extra kabel vanuit het motor gedeelte naar binnen gebracht ivm dagrijlichten te kunnen aan en uit te kunnen zetten.
Iemand ervaring hiermee of een ander idee hoe ik de lampjes zou kunnen...
Hierbij verkoopt de school een Laguna voor onderdelen.
Motor is perfect in orde en start direct.
De koppeling is eruit geweest maar werkcilinder afgebroken.
Lederen interieur en slechts 110500 km...
Hallo mede-enthousiasten van Renault
Ik heb een vraag over de startmotor van mijn kangoo fc 1.4 uit 2001. Ik wil graag van deze auto de startmotor vervangen, maar het lukt me niet om de startmotor te lokaliseren. Kan iemand mij vertellen waar de...
Ik heb een rolstoel auto met maar 1 sleutel. Zou graag een extra sleutel hebben, je weet nooit.
Nu heb ik een sleutel gekocht maar moet deze inleren op de auto.
Is er een speciale manier om dit te doen?