Gebruiksprofiel bevestigen

Plaats reactie

Topic author
PaulR89
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2017 17:16
Actief als: particulier

Gebruiksprofiel bevestigen

Bericht door PaulR89 »

Goedemorgen allen,

In het bezit van een nieuwe Arkana, super blij mee..
echter, elke keer als ik instap start het Easylink scherm op en moet ik steeds de gebruiker bevestigen, als ik dit niet doe wordt het scherm bijna geheel zwart en schakelt niet over naar het scherm met daarop de Navi, Radio en Tel.

Is er een manier om dit niet steeds te hoeven doen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rey_a
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 feb 2021 17:12
Actief als: particulier
Locatie: West Vlaanderen

Re: Gebruiksprofiel bevestigen

Bericht door rey_a »

Een Arkana heb ik niet, wel een Captur 2.

Als de software dezelfde is als op Captur 2 dan is het bevestigingsscherm eerder bedoeld om aan te geven dat je akkoord bent met het delen van je gegevens. Locatie van het voertuig en zo ... Heeft te maken met privacy.
Terzelfdertijd wordt inderdaad de mogelijkheid geboden om van gebruikersprofiel te veranderen.

Voor zover ik weet kan je dit niet uitschakelen. Enerzijds te verklaren door dat het met privacy te maken heeft ...

Als je niet bevestigt zou het scherm wel (na 10 sec) moeten overschakelen naar de gewone schermen. Als dat bij jou niet gebeurt dan lijkt me dat een software probleem.

mvg
Captur TCe 140 EDC, Initiale Paris, Blanc Nacré/Noir Etoilé
Besteld 15/01/21 - Geproduceerd 24/02/21 - Bij dealer 18/03/21 - Afgeleverd 30/03/21
Easylink versie 283C39788R (23/06/2022 OTA), LOT 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Abdelitto
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 56
Lid geworden op: 19 feb 2019 22:46
Actief als: particulier

Re: Gebruiksprofiel bevestigen

Bericht door Abdelitto »

Ik heb de Captur 2 maar als ik na 10 sec. geen profiel kies dan gaat het automatisch over naar mijn homescherm.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sleurhutje
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2022 13:17
Actief als: particulier

Re: Gebruiksprofiel bevestigen

Bericht door Sleurhutje »

Dat bevestigen van het profiel had ik ook in mijn Arkana. Ik weet niet precies meer wat ik gedaan heb, maar in de instellingen was geloof ik iets met een pincode bevestigen (moest dat eerst intoetsen om het profiel te starten). Na nog één keer de pin in te voeren in die optie, is de vraag niet meer teruggekomen om het profiel te bevestigen. Het profiel overzicht verschijnt bij het opstarten nu ongeveer 2 seconden en is daarna weg.

Nog wel de irritante melding over privacy en dataverzameling. Gaat na 10 seconden wel vanzelf weg of eerder door op OK te drukken, maar zou fijn zijn als dat ook niet meer kwam. Eenmaal akkoord zou dat niet meer getoond moeten worden voor het profiel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in