Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan je net zo goed eerst de gordel insteken en dan pas instappen. Ik zie enkel deze reden als er een vrijstelling is voor gordeldracht. Indien geen vrijstelling en je hebt een ongeval met blijvend letsel voor diegene die geen gordel om had en dus ook geen vrijstelling : als chauffeur ben je verantwoordelijk en kan je mogelijk voor de kosten opdraaien. Info bij je verzekering.....
In het personenvervoer heeft de chauffeur vrijstelling van de gordel, weet ik van vroeger.
Ik had te maken met roof overvallen met dodelijke afloop, daarom die vrijstelling.
Maar weet niet of dat nog zo is.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Als ik de tel. in het oplaadvak neerleg krijg ik op het display een storing + een steeksleuteltje onderhoud nodig bovendien de SOS knop wordt rood.
Wat doe ik niet goed, moet de SOS knop op de tel. AAN staan? wie heeft de oplossing....
Nog iets wat...
Goedemorgen, ben ik weer... als ik de Captur in de garage zet begint hij al te piepen en rood ( de camera) te worden als ik nog een 30 cm v.d. muur af sta ?!@
Is dit in te stellen... dat het gaat waarschuwen als ik dichter bij de muur sta?
En hoe...
Goedemorgen,
Als ik een tel. in het oplaadvak neerleg, krijg ik een storing op het display en een steeksleuteltje dat er onderhoud nodig is ??@.... bovendien gaat de SOS knop op rood...Wat doe ik niet goed moet je telefoon een bepaalde instelling...
Volgens mij heb ik 2 accu's 1 voor de motor te starten zoals iedere andere auto met een verbrandingsmotor en 1 om de auto elektr., te laten rijden op de E motor.
Mijn vraag, waar kan ik ze vinden zie niets in de motorruimte wat er op lijkt....
Bij welke Km.stand moet de riem vervangen worden preventief om géén motorschade op te lopen,
ook niets van te vinden in boekje of bij Renault onderhoud :cry2:
Ben wel geschrokken toen ik de onderhoudsgegevens opvroeg van mijn pas aangeschafte Captur bij de Renault Nederland
De eerste beurt B = olie+ filter is gebeurd binnen de 2 jaar maar toen was de Km.stand 44.000Km !!!
Het is wel volgens de regels van...