Gloeibougies

Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Plaats reactie

Topic author
JohnB2408
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2015 19:50
Actief als: particulier

Gloeibougies

Bericht door JohnB2408 »

Trafic/2.5 dCi 16_V 115 Euro 4 FAP G9U-630 84 kW : _
1988: _
Diesel: _
Eigenlijk ben ik heel tevreden over mijn Trafic. O.K . vorig jaar de condensor moeten vervangen, maar dat kun je als slijtage bestempelen. En al de tweede luchtmassameter. Dat is ergerlijk, maar op de sloop goed te krijgen.

Maar sinds juni is het mis gegaan. Eerst bleek een lager van de versnellingsbak stuk. Lagerrevisie gehad, weer prima in orde.
Na 500 km verder ging het druklager stuk. Alweer de bak er onderuit. Ondertussen ging het lampje van het voorgloeisysteem weer branden. Raar want eind december zijn gloeibougies en voorgloeirelais vervangen (Verkeerde geleverd??? i don't know. Weerstand van de bougies is 0 ohm. Echt stuk dus, inmiddels ook (weer) een nieuw relais gemonteerd.

In juni APK, maar daar komt hij niet doorheen vanwege de foutmelding. En tot overmaat ben ik tijdens de reparatie van de drukgroep tijdens het fietsen naar mijn werk onderuit gegaan. Bekken gebroken, dus totaal niet mobiel, en afhankelijk van anderen.

Dan nu de vraag, is er hier iemand die het aandurft om de bougies te wisselen, omgeving Limburg. Ik heb het vandaag geprobeerd en ik had het idee dat ze los kwamen, maar ik heb a : niet het juiste gereedschap meer en b; Met een gebroken bekken is het sleutelen een activiteit met grote hindernissen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3246
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Gloeibougies

Bericht door Mathijs »

Jeetje man, heel veel sterkte en beterschap gewenst. Had je graag geholpen maar zit helaas niet in de buurt, echt jammer.
Hopelijk vind je iemand om te helpen.
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht