Hallo,
Ik heb 2 vraagjes:
1. Volgens de Nederlandstalige video omtrent het gebruik van het Multi-sense systeem is het mogelijk om via Google Assist de rijmodus te wijzigen met de opdracht "Hey Google - Schakel naar (bvb) Eco modus". Het Google Assist vrouwtje begrijpt deze opdracht niet. Ik heb ook al diverse andere instructies geprobeerd, maar telkens "Niet begrepen". Heeft iemand al de juiste formulering hieromtrent ontdekt.
Volgens een andere video zou de laatst gekozen modus opnieuw gebruikt worden bij opnieuw starten van de auto. Hij start telkens in Comfort. (dit is volgens dealer normaal)
Nu moet je dan telkens een aantal keer de Multi-sense toets indrukken om de juiste instelling te kiezen. Via Google Assist zou dit sneller gaan.
2. Bestaat er ergens een lijst van de opdrachten die Google wel begrijpt of is dit zelf uittesten tot en met.
Dank voor jullie reactie.
John
Google assist
-
jogomsk
Topic author - Lid - eerste logo binnen

- Actief als: particulier
Google assist
Austral Iconic Mild hybride, two tone, afneembare trekhaak, elektrische achterklep, elektrische verwarmbare voorruit
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Marcello
- Lid

Re: Google assist
Ook ik ben benieuwd naar een lijstje, want de formulering is bij Google er belangrijk, ook thuis met Google home ligt het er maar aan hoe je het vraagt. Ik ga de rij-modus eens proberen, want ze reageert ook op instellingen als hé Google zet de airco op 18 graden, werk ook prima.
Renault Rafale Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 08-2025
| Hide post links |
-
RenMegane
- Lid

Re: Google assist
Rijmodus heb ik ook nog niet via google kunnen aanpassen. Een paar weken geleden lukte het mij wel om whatsapp-berichten te versturen. Nu zegt ze dat …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Renault Austral Techno E-Tech Full Hybride 200. Two-tone, elektrische achterklep, elektrische verwarmbare voorruit, pack safety
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 8 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht