Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nadat mijn live services 3 maand via gratis proefperiode + 1 maand via betalend abonnement goed gewerkt hebben, werkt de verbinding sinds ongeveer 1 november niet meer.
Contact met TomTom helpdesk (terug naar fabrieksinstellingen, formatteren SD kaart) hebben niets opgelost. Nu ben ik verder doorverwezen naar de Renault dealer, maar ik betwijfel of zij het opgelost gaan krijgen.
Iemand gelijkaardige problemen?
Groeten,
Kristof.
Renault Grand Scenic III 1.5 Dci Privilège 7pl.
Renault Grand Scenic II 1.6 16V Privilège Luxe 7pl.
Renault Espace 1.6 Dci Business Edition
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Nog steeds krijg ik bij updates van de software in mijn auto de melding dat 0% is gedaan.
Nu zie ik in mijn contracten de volgende melding:
Pack remote services is in behandeling.
ik heb de garage al gemaild (4 en 8 april, dus snel zijn ze niet) en...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Mijn vader woont in Frankrijk rijdt een Master, voor personen vervoer, van 2012 op diesel. Hij gebruikt nu TomTom Versie V31 die bij levering van de auto zat.Navigatie zit ingebouwd in het dashbord. Aangezien dit een oude nav kaart is wil...