Heb ik een sportuitlaat?
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 apr 2021 12:44
- Actief als: particulier
Heb ik een sportuitlaat?
Ik heb een Twingo rs en heb deze met een sportuitlaat gekocht. Kreeg er een doos bij met de oude midden demper en einddemper. Maar ik vroeg me af of die een uitlaat allee voor het geluid is of performance. Op de eind demper staat: Maxi performance en op de midden demper Tenneco met een renault logo. Zegt die iemand iets? Weet iemand wat het standaard diameter van de uitlaatpijp moet zijn?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 22 feb 2018 11:31
- Actief als: particulier
Re: Heb ik een sportuitlaat?
Hoi Prodee,prodee schreef:Ik heb een Twingo rs en heb deze met een sportuitlaat gekocht. Kreeg er een doos bij met de oude midden demper en einddemper. Maar ik vroeg me af of die een uitlaat allee voor het geluid is of performance. Op de eind demper staat: Maxi performance en op de midden demper Tenneco met een renault logo. Zegt die iemand iets? Weet iemand wat het standaard diameter van de uitlaatpijp moet zijn?
Bij de renault dealer kun je navraag doen over de diameter, dacht meestal 50mm/60mm dacht ik.
Meet het op met schuifmaat als je nog de standaard uitlaat hebt.
De midden demper is wel goed en de eind demper ook wel maar ga je voor performance of geluid??
Als je het er op zet zal het geluid iets anders zijn maar wil je ook de performance er uithalen wat ook bedoeld is moet je het één en ander nog aanpassen onder de motorkap dan heeft het nut, kan anders tegen gaan werken.
Gr Ed
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut