Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik tank altijd vpower van de Shell, voor mijn gevoel is het verbruik dan wel minder en draait de motor soepeler. mijn verbruik na de update is ongeveer 1 op 14 gecombineerd rijden, en 1 op 15 op lange afstanden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik redelijk rustig rijd
Op aanraden van mijn dealer tank ik steeds super 98 en rijd ik nu meer snelweg dan voorheen. Jammer heb ik geen foto’s genomen destijds van mijn gemiddeld verbruik. Maar dat komt wel weer terug. En dan laat ik het jullie zien. Moet ook wel zeggen dat ik de allereerste 3000 kilometers in eco-modus gereden heb en nu meestal in comfortmodus rijd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Ja ik tank vpower omdat dat met ongeveer octaan 97 hetzelfde resultaat geeft. 98 is hier niet zo makkelijk meer verkrijgbaar helaas. Ik zet start stop altijd uit en rij eigenlijk uitsluitend in de comfort stand. Heb nu 6000km weg en volgens de boord computer zit ik dan op 7,1ltr per 100 km. Ik vind 1 op 12 trouwens ook best netjes voor zo'n grote auto.
Ja ik tank vpower omdat dat met ongeveer octaan 97 hetzelfde resultaat geeft. 98 is hier niet zo makkelijk meer verkrijgbaar helaas. Ik zet start stop altijd uit en rij eigenlijk uitsluitend in de comfort stand. Heb nu 6000km weg en volgens de boord computer zit ik dan op 7,1ltr per 100 km. Ik vind 1 op 12 trouwens ook best netjes voor zo'n grote auto.
En zeker voor een benzinemotor. Mijn C6 destijds een diesel kreeg ik niet onder de 9 liter...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Neen jammer genoeg was het maar een 2.2 HDI met 163 paarden ( vergelijkbaar met de 1.6 dCi = 160 pk)
Maar zoals je zei, die reed echt super met de hydractive 3 vering.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Johanvw schreef:Vanmiddag heb ik mijn Tce200 weer in ontvangst genomen. Na enkele honderden meters was al duidelijk dat het heeft geholpen, de koppel meter gaf direct volle uitslag. Ook de turbo is nu hoorbaar. Helaas te druk op de weg om echt goed te kunnen testen, maar het verschil is groot genoeg om het telkens weer op te merken. Volle uitslag van de meters en een goed voelbaar koppel. Even goed doortrekken voor het 'echte' 200pk feest(beest)!
Renault dealer in Woerden heeft dit soepel opgepakt waarvoor mijn complimenten.
Domme vraag wellicht, maar hoe krijg ik de koppelmeter en pk meter op het dashboard?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut