Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Helaas kan ik nergens op het Topic iets vinden over de Clio 1.4 16V Extreme.
Zou graag alles willen weten van dit type.
Van wanneer tot wanneer werd deze geproduceerd.
Die van mij is van juni 2002 (en valt onder de Clio ll denk ik)
De algemene bevindingen van dit model enz.
Groetjes Jeanny
Het betreft hier een Série Limiteé, gebaseerd op de Clio II Phase 2 Expression.
Als extra uitgerust met het Dynamique interieur met Radio Renault 4x15 watt en specifieke 15" lichtmetalen velgen.
Ook was de auto voorzien van specifieke badges op de flanken / achterportieren en de achterklep.
Is geleverd in diverse motoriseringen en wel de 1.2 16v, de 1.4 16v, de 1.5 dCi 65 en 1.5 dCi 80.
Het lichte blauw was een specifieke Extreme kleur en is later voor meer Série's Limiteé gebruikt.
Ook was de auto verkrijgbaar in beide carrosserievarianten.
Op de auto waren de meeste fabrieksopties te bestellen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wie kan mij vertellen welk type 1600 benzinemotor van renault in deze auto is gemonteerd, indien mogelijk Motorcode en eventuele bekende plus en minpunten
Als ik op de sleutel duw , hoor ik vanalles klikken , 4 knipperlichjten branden, maar er gaat niks op slot , ook de koffer niet. Wat is er precies stuk ?
Hoi ik heb eeen probleem ik heb vandaag een clio 2003 initiale 1.6 gekocht vandaag automaat. Na het kopen is de motor lampje gaan branden ik had nergens iets ergs in gedachten uitgelzen enzovoort auto compleet gechekt. Maar nu kwam ik erachter dat...
Ik heb een Renault Clio uit 2020 met een 0.9 TCe motor en met een LPG installatie van Landi Renzo.
Ik heb de auto de laatste 2 jaar gereden in Spanje bij ons 2e huisje, echter staat de auto nu al weer 2 maanden terug in Nederland.