Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hulp gevr bij niet starten twingo bj 93 auto heeft altyd goed gereden na 4 dagen deed hij niets meer motor draaide wel rond startmotor werkte dus daarna geconstateerd dat de verdeelkap en rotor versleten waren ,deze nieuw vervangen en bekabeling op juiste plaats teruggezet. ,luchtfilter verwijderd en benzine van bovenaf ingespoten in carburateur daarna motor even gelopen toen weer niks ,bougi,s ook ok goede vonk kabels ook ok benzine toevoer komt benzine uit, genoeg benzine in de tank weet het echt niet meer ben al twee dagen aan het tobben en heb de auto keihard nodig om zoon naar sporten te brengen, wie weet er iets makkelijkste natuurlijk de garage maar kan de kosten niet betalen wie oh wie weet wat .
Ik twijfel tussen de Renault Austral tce mhev esprit alpine 160 met 21.000km op de teller ofwel de Renault Arkana R.S. Line e-tech hybrid 145 met 27.000km op de teller, is wel het oude model van 2022.
Onze Scenic met 1.2 TCE maakt weer een geluid, nog erger dan eerst. Er is nu constant een ratel hoorbaar buiten/onder de auto bij de motor/bak. Dit hoor je ook tijdens het rijden.
Vandaag heb ik een proefrit gemaakt met een identieke Renault Scenic...
Mijn vriend wordt binnenkort 28 jaar en is al jaren groot fan van de Renault Koleos 1.
Als verrassing wil ik een verjaardagsvideo voor hem maken met korte filmpjes van mensen van over de hele wereld die hem feliciteren én hun Koleos...
Beste forumleden,
Wie weet de oplossing?
Trafic start pas na 12 seconden achtereen starten.
De brandstof leiding van de tank naar het filter is al vernieuwd.
Bij koud weer start hij beter. ongeveer 8 seconden starten.
Trafic t29 l2/h2 2.0 dci 66kw...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Hallo Allen,
Ik ben in het bezit van een Twingo uit 2004 met quickshift automaat, wanneer de auto stilstaat bij een stoplicht met de voet op de rem trilt de auto behoorlijk. Hoort dit, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Alvast bedankt. :)