Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een Renault Twingo uit 2000 en ik kocht deze auto zonder documentatie niks aan boekjes zat er bij dus ook niet van de radio.
Nu begaf mijn accu het en nu vraagt mijn radio om een code, ik heb hier eerst wat meer gelezen voordat ik dit topic heb gemaakt.
Twingo
MODEL No: 22DC239/62P
PROD No: FD0000260000647
BARCODE: 82000412717Q417 0000647
Is er iemand die weet wat de code is van deze radio?
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Hoi iedereen. En ja ik ben nieuw, kom van een ander merk, maar ben op zich erg blij met mijn 2014 Captuutje. Ik heb alleen 1 probleem, de FM ontvangst hier in de regio. Die is meer dan om te huilen. En ik begin er dusdanig van te balen dat ik...
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Wij hebben een Zoe met een R-Link systeem. Android Auto werkt het niet met de telefoon (Samsung) van mijn vrouw. De telefoon zegt verbonden . De auto laat wel het AA icoontje zien, maar zegt daarna niet verbonden . Iemand een idee hoe dit op te...
Bij het koppelen vraagt de auto om het emailadres en paswoord in te vullen van mijn geregistreerde account.
Eveneens wordt gevraagd om het emailadres te bevestigen via De activatie controleren . Na dit aan te klikken krijg ik steeds: Er is een...