Min 2.0 motor

Ik ben nu bezig met een Grand Scénic 2.0 16V Dynamique Luxe 103.250 km bj sept 2005
Jammer genoeg geen leer en of half leder en geen navigatie..
Maar dan maar een Tom Tom
Is daar eigenlijk ervaring mee een Tom Tom in de scenic,,,heeft deze ook zo'n voorruit waardoor ontvangst slecht is??
De Turbo.....heb ik een beetje achter me, als die stuk gaat ...pfffff
136 PK is ook lekker, ik hb nu 146 PK dus iets minder maar ik ben geen scheurder...geniet ook eenbeetje met muziekje en cruiscontrol..
In mijn zoektocht en intresse kom ik toch vaak elektronische problemen

Maar ook als je rieviews lees kom is ja toch niet van die vrolijke berichten tegen

Maar ook hier bv op het forum vreemde dingen met radio harder zachter slechter ontvangst end...wat moet ik hier nu van denken.
Vallende portierramen??

Verder nog een vraag over het radio gebeuren, hoe is het geluid van de renault radio/cd en hoeveel speakers heeft de grand scenic

En hoe zijn de speakers

In de opel is het geluid goed, 6 speakers...en ook redelijke bas...dus best goed geluid als je eens uit je dak wilt gaan

Ik ben 45 dus een vette kast achterin voor de bas , die tijd is geweest..lol...
Verder, ik heb bij de zafira 15 inch winterbanden echt nieuwstaat, op stalen velgen , kan ik deze banden op 15 inch renault velgen onder de scenic doen, zodat ik geen nieuwe winterbanden hoef te kopen alleen stalen velgen..
Of moet je het dan steeds electronich laten veranderen,,in de auto, wat denk ik ook weer wat euro´s gaat kosten2x per jaar met wisselen..
Ik hoor weer even... blijf het wel eenhele mooie auto vinden en dat dak....top..
Vr gr
Arnold