Beste allen,
Mijn vriendin en ik willen graag overstappen van een DS3 naar een Renault Zoe. Aangezien mijn vriendin Française is lijkt het ons gunstig om in haar thuisland te kijken naar een Zoe en deze vervolgens te importeren. In Nederland een contract afsluiten voor de batterij is geen probleem, maar als wij de Zoe kopen bij een Franse garage, zit er dan een batterij in? En hoef ik alleen in Nederland een contract af te sluiten? Of koop je altijd een lege Zoe en wordt er in Nederland een batterij ingezet? En is het zo dat er een andere stekker/aansluiting noodzakelijk is om in Nederland te laden?
Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft.
Met vriendelijke groet,
Bas
Importeren Zoe met of zonder batterij?
-
Bas.S
Topic author - 2-hit-miracle

- Actief als: particulier
-
Riesbak
- Lid

Re: Importeren Zoe met of zonder batterij?
Een 22 kW Zoe is volgens mij alleen met een huuraccu geleverd, de accu's en auto worden nooit gescheiden. Auto Bleeker uit Purmerend kan je er meer over vertellen, die verkoopt import Zoe's uit Frankrijk. De ZE 40 versies zijn zowel met huur als koopaccu verkocht.
Hier kan je lezen dat iemand een Zoe uit Frankrijk gehaald heeft: https://www.autoweek.nl/reviews/artikel ... tens-2016/
(dat de 22 kW accu kan worden geupgrade naar een 41 kW klopt niet, zal vrijwel zeker niet meer lukken)
Hier kan je lezen dat iemand een Zoe uit Frankrijk gehaald heeft: https://www.autoweek.nl/reviews/artikel ... tens-2016/
(dat de 22 kW accu kan worden geupgrade naar een 41 kW klopt niet, zal vrijwel zeker niet meer lukken)
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
ffonz
- Lid - en hoppa, logo 2

Re: Importeren Zoe met of zonder batterij?
Beste Bas,
Ik hoop dat je nog geen Zoe gekocht hebt, want ik kan je daar aardig bij helpen.
Ik heb in oktober vorig jaar een Zoe geïmporteerd. Ik was…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Ik hoop dat je nog geen Zoe gekocht hebt, want ik kan je daar aardig bij helpen.
Ik heb in oktober vorig jaar een Zoe geïmporteerd. Ik was…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Renault Zoe Q90, bouwjaar 10-2017
Renault Megane E-Tech EV60 Techno, bouwjaar 06-2022
Renault Megane E-Tech EV60 Techno, bouwjaar 06-2022
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 12 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Trafic 1.9 dci zonder vermogen maar met voorgloeilampje...
door Joestemenke » 20 apr 2025 08:08 » in Motorisch - onder de kap van de Trafic -
Reacties: 2
Weergaves: 747 -
Laatste bericht door Joestemenke
21 apr 2025 07:55
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 751 -
Laatste bericht door Mayn
03 nov 2025 16:33
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 227 -
Laatste bericht door ffonz
09 mar 2026 13:05
-
-
Weergaves: 2277 -
Laatste bericht door RichTrip
17 nov 2025 08:44
-
-
Kachelweerstand gezocht Renault Zoe bj2020
door guidovb1976 » 19 apr 2025 18:24 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 3
Weergaves: 807 -
Laatste bericht door Pepone
19 apr 2025 21:10
-
-
-
Renault Zoe Airco/verwarming probleem
door guidovb1976 » 23 apr 2025 14:36 » in Elektrische en elektronische systemen -
Weergaves: 940 -
Laatste bericht door scarface450
26 apr 2025 00:28
-
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 774 -
Laatste bericht door avdhoeff
02 jun 2025 17:18