Mooie boel! In de nacht van 11 op 12 juni is er in mijn blauwe Fuego ingebroken. Het linkerachterruitje is ingeslagen, de twee sloten zijn geforceerd en de autoradio is gestolen. Op de foto's is het resultaat te zien. Aangifte gedaan, natuurlijk, maar dat levert niets op. Inmiddels heb ik doorzichtig plastic in het frame geplakt. Zodra mijn andere Fuego terug is, gaat deze weer naar de garage.
Tja...
Groet, Meerten
Inbraak!
-
Meerten Welleman
Topic author - Lid

Inbraak!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Jan fuego
- Lid

- Actief als: particulier
- Contacteer:
Inbraak
Hallo Meerten
Het dashboard hebben ze zeker ook behoorlijk vernield en ik hoop dat het weer netjes gemaakt word.
Doe er maar een oude of goedkope radio erin dat verkleint de kans op een nieuwe inbraak.
Het is zonde want je heb een mooie Fuego.
Gr. Jan
Het dashboard hebben ze zeker ook behoorlijk vernield en ik hoop dat het weer netjes gemaakt word.
Doe er maar een oude of goedkope radio erin dat verkleint de kans op een nieuwe inbraak.
Het is zonde want je heb een mooie Fuego.
Gr. Jan
| Hide post links |
-
Meerten Welleman
Topic author - Lid

De schade valt mee.
Hallo Jan,
Bedankt. Gelukkig valt de schade aan het dashboard mee. Ze hebben de autoradio er netjes uitgehaald. Wel is er schade aan de sloten. Maar …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Bedankt. Gelukkig valt de schade aan het dashboard mee. Ze hebben de autoradio er netjes uitgehaald. Wel is er schade aan de sloten. Maar …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 7 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in