Inspuisysteem /emmissiecontrole defect, nieuw gasklephuis

Topic author
Icier
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 09 aug 2014 13:24
Actief als: particulier

Inspuisysteem /emmissiecontrole defect, nieuw gasklephuis

Bericht door Icier »

Ik heb een Renault espace benzine uit 2003 waar ik laatst behoorlijk wat kosten aan heb gehad.
Ik wist dat de turboslang vervangen moest worden en heb daarbij gevraagd om het gasklephuis schoon te maken.
Ik had onderweg meldingen elektronische inspuisysteem defect en op de snelweg viel het vermogen steeds weg.
Na het schoonmaken van het gasklephuis reed de auto helemaal niet, de renaultgarage heeft toen dat gasklephuis vervangen. Behoorlijke uitgave, maar de auto rijdt verder goed.
Ik heb daarna 40 KMS gereden en kreeg weer die melding +emmissiecontrole defect+even allerlei meldingen op het controle paneel. + stoomvorming bij de voorruit, had wel even geregend! maar dat leek mij toch vreemd + bij het parkeren vd auto, de vent die bleef doordraaien, ben misschien parano ah worden! maar ik had 1 1/2uur gestaan en amper 10 kmgereden.
Overigens, ik kreeg niet alleen de melding maar het intrappen van het gaspedaal leverde geen extra vermogen ik moest rijden op laagvermogen in 2 en 3versn.
Ik heb geen enkele technische kennis en ik ben blij met mijngarage, het gaat nu echter wel mijn verstand te boven en ik vraag mij echt af wat ik de garage moet vragen en wat ik van ze kan verwachten.
Heeft iemand een goede raad? Nog even, het instrumentenpaneel is een aantal maanden geleden gerepareerd....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut