Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Heb nu enkele maanden de R5 en in NL geen laadproblemen gehad. We dachten gisteren een dagje Duitsland te doen en we konden nergens CSS snelladen. Steeds communicatie problemen. Shell, Aral, Ionity, etc geen enkele werkte. Pasjes waren okay. Steeds...
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Renault Scenic 3 velgen met banden 4/5 mm profiel - bwj van 2011 tot 2016 IMG_20250305_091514.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091440.jpg IMG_20250305_091429.jpg
Ik heb het vermoeden dat de BCM van mijn Grand Scenic 3 niet 100% meer werkt. Ik krijg een fout op de bandenspanningsensor en de airco werkt alleen aan de rechter kant. Ik heb last gehad van een verstopte water afvoer, dus e.e.a. is...
HALLO. kan iemand mij helpen met het volgende ik heb een renault clio van 2016 met led verlichting en dag rij verlichting, de dag verlichting werkt achter wel maar voor niet, het stadslicht voor werkt ook niet dim en groot licht werkt wel, allebei...