Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Vanavond wederom een feestje met mijn espace type 4 ph1 2.0T. Ik haal mijn kaart eruit. Normaal hoor je dan een mooie klik en je gaat je ding doen. Echter, ik haal mijn kaart eruit en het dashboard bleef aan. Oke, kaartlees probleem die had ik al eens gehad. Maar toen ging na een tijdje de handel vanzelf uit. Nu, totaal niet. zelfs na vergadering van 1,5 uur was het dashboard nog keurig aan inclusief airbag waarschuwing en service. Kaart erin en starten? noop. Helemaal niks. Vervolgens Renault assist erbij die een jumpstarter had extra stroom erop en klaar rijden maar. Snel naar huis en hopen dat ik het haal. Nou gelukkig dat wel maar ik haal bij thuiskomst de kaart er uit . Alle stroom nog aan in de auto. hemelverlichting dashboard en vooral die klik, die er weer niet was.
Wat kan dit zijn. als er toppers zijn in friesland en de rest van nederland hellup. Onlangs ook al nieuwe dynamo er in moeten laten zetten, deze auto begint zolangzamerhand een bodemloze put te worden lijkt het wel. Of zal het einde inzicht zijn? Durf de vraag bijna niet te stellen
Lijkt me gewoon op een kaartlezer die defect is. Probeer een 2e handse te scoren, nieuw zijn ze 300+ euro. Die van een laguna is hetzelfde naar mijn weten.
Goed advies ware het niet dat ik al eerder problemen had met kaartlezer en ik dus al 2e hands kaartlezer heb gescoord. 100,-- prima deal maar nu heb ik dit.
Als dat het zou zijn dan wil ik een nieuwe en geen 2e hands meer.
mechanic schreef:Lijkt me gewoon op een kaartlezer die defect is. Probeer een 2e handse te scoren, nieuw zijn ze 300+ euro. Die van een laguna is hetzelfde naar mijn weten.
klopt hetzelfde verhaal gehad met mijn Espace IV had er ook een 2de handse erin gezet van een Laguna werkte gewoon koste 25,-Euro
Eindelijk de auto terug van de dealer en die hadden dit nog niet eerder bij de hand gehad. Wat bleek, een doorgesleten stroomdraad heeft kortsluiting gemaakt en zodoende alles op tilt. geen nieuwe of andere kaartlezer erin. wel moet er een nieuwe airco pomp in die door kortsluiting ook de geest heeft gegeven.
Iedereen ontzettend bedankt voor de interesse en het meedenken. Echt helemaal top. Dank nogmaals.
Weet iemand een adresje voor nieuwe airco pomp en het laten repareren ervan? Liefst in friesland
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb nl een 2de aftermarket keycard bij mijn 2de hands Renault Grand Scenic IV 2019 gekregen,maar deze werkt niet omdat hij nog niet gelinkt is. :think:
Met enige regelmaat blijft in mijn Austral de achteruitrijcamera actief. Dwz, na achteruitrijden rijd ik weer
vooruit en dan blijft de camera actief. De auto moet helemaal uit om dit te resetten.
Hebben hier meerdere Austral bezitters last van,...
Beste , ik heb een kangoo 3 , bj 2024
De opbergconsole tussen bestuurder en passagier kan je openen maar het deksel kan je niet vastklikken zodat je rustig er iets uitbkunt nemen, is dit normaal?