Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
waarschijnlijk ten overvloede, maar ikzelf wist deze werkwijze niet, dus voor diegenen die net als ik niet van de hoed en de rand wisten, dit draadje uit het Talisman forum geschreven door renierb
Kaart 2016-06 eindelijk zicht baar in r-link store
Formateer een USB stick en maak een nieuwe fingerprint. (USB stick minimaal 16 gigabyte Fat32 geformatteerd)
1) Ga naar de R-Link store. Meld u aan.
Belangrijk: indien u de melding krijgt dat er een kaartupdate beschikbaar is, negeer deze melding
2) Klik op Mijn Producten en vervolgens op mijn Apps Beheren
3) Klik vervolgens bij RLink op de knop Beheren en vink een van de applicaties die aangevinkt staan uit, en klik op synchroniseren. Door 1 van de applicaties ((bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) uit te vinken zal deze aangemerkt worden voor de-installatie.
4) Hierna gaat u met de USB stick naar de auto waar dan de geselecteerde applicatie (bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) gede-installeerd wordt.
5) Als u hierna weer met uw USB stick naar de PC gaat en de Rlink store en Toolbox met de usb stick herstart, zou u de melding moeten krijgen dat er een update beschikbaar is met de omschrijving 12 Monate Karten-Update Service Europa.
6) Volg de stappen en schrijft de kaartupdate weg op de USB stick en breng het over naar de auto.
Heb het zojuist toegepast en het werkte als een zonnetje....
Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben.....bedankt renierb!!
John.
Renault Kadjar 130Tce Intens met Pack Easy Park Assist Bleu Cosmos.
nee mijn Kadjar heeft (nog) geen software update gehad (tenminste niet dat ik weet...), maar er ging me een lampje branden toen ik het draadje op het Talisman forum gelezen had.
Je hoeft mij trouwens niet te bedanken voor het heldere artikel, maar renierb, dát is de persoon die met deze oplossing aan kwam dragen!!
John.
Renault Kadjar 130Tce Intens met Pack Easy Park Assist Bleu Cosmos.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik krijg elke keer als ik de kaartupdate wil uitvoeren met de toolbox een update te zien van 16,5 Gb maar kan het niet downloaden. Ik heb wel drie verschillende usb-sticks geprobeerd maar ik krijg elke keer een in rood gedrukte melding dat de stick...
Als ik de usbstick gebruik in de toolbox krijg ik te zien dat de navigatie up to date is. Heb nu al twee keer onderweg meegemaakt dat de wegen niet kloppen? Onderstaande tekst is de eerste regel die in de tekst staat van de logfile :
Ik heb een Renault Megane IV break uit 2019 met OS: 9.0.33.431 R-Link 2.
De afgelopen maanden probeer ik een kaartupdate geïnstalleerd te krijgen, maar telkens met een foutmelding Kaartupdate: Updatebestanden onvolledig . Bij de Renault...