Ik had eens de Rlink software van Renault opgestart om te kijken of er nog wat updates waren.
Die was er waaronder navigatie 16.12. Deze erop gezet en daarna de USB blank gemaakt om een nieuwe fingerprint van de auto te maken.
Nu blijft ie elke keer komen met de navigatie update 16.12. Deze installeert ie ook steeds als ik hem in de auto stop.
Mijn vraag is, waarom blijft ie steeds met deze update komen terwijl deze er al op staat?
Merci
Kaartupdate.
-
flyerman
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
-
hammersxo
- 2-hit-miracle

Re: Kaartupdate.
Heeft iemand de suggesties? Ik heb ook hetzelfde probleem.flyerman schreef: 29 jul 2020 21:38 Ik had eens de Rlink software van Renault opgestart om te kijken of er nog wat updates waren.
Die was er waaronder navigatie 16.12. Deze erop gezet en daarna de USB blank gemaakt om een nieuwe fingerprint van de auto te maken.
Nu blijft ie elke keer komen met de navigatie update 16.12. Deze installeert ie ook steeds als ik hem in de auto stop.
Mijn vraag is, waarom blijft ie steeds met deze update komen terwijl deze er al op staat?
Merci
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
DeVisdude
- Lid - en hoppa, logo 2

Re: Kaartupdate.
Ik heb hier ook hetzelfde, geen idee wat de oplossing is.
Renault Talisman Estate TCe 150 EDC Intens | Gris Cassiopee | 19" Alizarine met Eibach spoorverbreders | Donkerbruin leder | Intens Business Pack | Pack Winter Intens
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 4 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in