kabeltjes uit dashboard ?
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
kabeltjes uit dashboard ?
Hallo, ik ben de enorm trotse eigenaar van een Espace uit '04.
Tijdens mijn inspectie door de auto (ik heb de auto sinds april 09) kwam ik in een van de dashboardkastjes een aantal draadjes MET stekkers eraan, tegen.
Boven de A-stijl (bij de voorruit) zit een microfoontje en voorzover ik kan terugvinden zijn alle stekkertjes in mijn radio-console (achterin de bagageruimte) bezet. De oude eigenaar had een carkit in de auto, omdat ik 2 schroefgaatjes ben tegen gekomen bij een opbergvakje in de middenconsole (vlakbij het nood-handrem-systeem)
Wie kan en wil mij vertellen wat ik hiermee kan en/of mag ? DVD speler, navigatiesysteem, bluetooth-carkit ?
Ik heb een foto bijgevoegd.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Tijdens mijn inspectie door de auto (ik heb de auto sinds april 09) kwam ik in een van de dashboardkastjes een aantal draadjes MET stekkers eraan, tegen.
Boven de A-stijl (bij de voorruit) zit een microfoontje en voorzover ik kan terugvinden zijn alle stekkertjes in mijn radio-console (achterin de bagageruimte) bezet. De oude eigenaar had een carkit in de auto, omdat ik 2 schroefgaatjes ben tegen gekomen bij een opbergvakje in de middenconsole (vlakbij het nood-handrem-systeem)
Wie kan en wil mij vertellen wat ik hiermee kan en/of mag ? DVD speler, navigatiesysteem, bluetooth-carkit ?
Ik heb een foto bijgevoegd.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10
- Actief als: particulier
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Okee, dat snap ik nu, maar welke kan ik hierop aansluiten ? Of ben ik de pisang en moet ik een helemaal nieuw systeem kopen, compleet met kabeltjes enz.
Ik wil hier iets van een dvd speler op aansluiten, of een mp3-speler ? Kan dat ook en hoe kom ik aan zulke stekkers ?
Ik wil hier iets van een dvd speler op aansluiten, of een mp3-speler ? Kan dat ook en hoe kom ik aan zulke stekkers ?
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10
Nee met deze kabels kan je denk ik vrij weinig mee zonder het originele apparaat. Heb je de oude eigenaar al gesproken wat hij er in heeft gehad.Dorus17 schreef:Okee, dat snap ik nu, maar welke kan ik hierop aansluiten ? Of ben ik de pisang en moet ik een helemaal nieuw systeem kopen, compleet met kabeltjes enz.
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 11 mei 2025 08:48
- Contacteer:
Denk dat de stekkers erg merk gebonden zijn.
Één stekkertje (die zilverkleurige) lijkt erg op een antenne stekker van een GPS systeem, maar zekerheid kan ik niet geven omdat een carkit ook dergelijke stekkertjes kan gebruiken.
De zwarte stekkers, zal het even moeten opzoeken, lijken op een carin navigatie computer.
missen we nog de monitor kabel....
Één stekkertje (die zilverkleurige) lijkt erg op een antenne stekker van een GPS systeem, maar zekerheid kan ik niet geven omdat een carkit ook dergelijke stekkertjes kan gebruiken.
De zwarte stekkers, zal het even moeten opzoeken, lijken op een carin navigatie computer.
missen we nog de monitor kabel....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-