Kan het startscherm weg?

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Dirk_P.
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:43
Actief als: particulier

Kan het startscherm weg?

Bericht door Dirk_P. »

Allen,

Na enkele dagen de Black Edition zou ik graag dat startschermpje op de R-Link2 weg willen, ik weet onderhand wel dat ik me aan de regels moet houden, ik hoef daar niet telkens aan herinnerd te worden. Hoe krijg ik dat zo ingesteld dat het niet meer verschijnt?

Dirk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door adinsx »

Helaas is dat niet mogelijk, althans ik heb het nog niet gevonden ondanks veel zoek en probeerwerk in de Developersmode (ook wel Engineeringsmode, zie topic hier op het forum).

Het is puur een veiligheidsdingetje. Wel ben ik van de irritante melding af die aftelt of je in sportmodus wil blijven. Maar lees eerst dit topic dus even door: topic27673.html
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Dirk_P.
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:43
Actief als: particulier

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door Dirk_P. »

adinsx schreef:

Wel ben ik van de irritante melding af die aftelt of je in sportmodus wil blijven. Maar lees eerst dit topic dus even door: topic27673.html
Sportmodus???? Zulke melding krijg ik helemaal niet, ik kan niet uit een modus kiezen, praten we over hetzelfde? Ik heb een Kadjar Black Edition met de TCe 140 EDC GPF motor en versnellingsbak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door adinsx »

Oh verhipt, je hebt geen Multi-sense instellingen? Dacht dat de Kadjar inmiddels ook wel op de Rlink2 had?


De melding in het begin zal hetzelfde zijn. Iets over regels, datadelen en keuze voor een profiel. Nee, die heb ik nog niet weggekregen.

Die melding die ik bedoel, is als je eindigt in sportmodus (Motor agressief, EDC schakelt zo snel mogelijk, etc.) dan vraagt hij bij de volgende start of je in de sportmodus wil blijven. Doe je niets, dan gooit hij hem terug naar Neutral. Irritant, dus die heb ik uitgezet.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mick jagger
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 jun 2019 19:09
Actief als: particulier

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door Mick jagger »

Er zit op de Kadjar geen comfort, sport of neutraal stand. Dat is bij de Megane wel. In de Kadjar kun je alleen normaal of met eco modus rijden.
Renault Kadjar
TCe 160pk EDC GPF Black Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Dirk_P.
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:43
Actief als: particulier

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door Dirk_P. »

OK, ik ben bij, idd alleen Drive of ECO, maar wat doet die ECO stand eigenlijk? Ik voel daar weinig of geen verschil in. Dat kan echter liggen aan het feit dat ik een rustig chauffeur ben. :-) Dan zou ik ook willen weten of de software die het schakelen regelt hetzelfde is als de algemene software, ik heb hier gelezen dat sommigen de schakel software hebben laten aanpassen omdat de Kadjar nogal heftig is in vertrekken, ik heb ook al verschillende keren een voorwiel spin gehad bij het wegrijden. Ik ga van de veronderstelling uit dat een nieuwe wagen ook automatisch de nieuwste software heeft, maar ik zou het graag eens controleren.

Drk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Epcot
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 okt 2018 11:37
Actief als: particulier

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door Epcot »

Sportmodus???? Zulke melding krijg ik helemaal niet, ik kan niet uit een modus kiezen, praten we over hetzelfde? Ik heb een Kadjar Black Edition met de TCe 140 EDC GPF motor en versnellingsbak.

De black edition is alleen te krijgen met een tce 160 edc motor alleen de ZEN uitvoering is er in een 140 edc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Dirk_P.
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:43
Actief als: particulier

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door Dirk_P. »

[quote="Epcot"

De black edition is alleen te krijgen met een tce 160 edc motor alleen de ZEN uitvoering is er in een 140 edc.[/quote]

Neen hoor, ik heb een Kadjar Black Edition met 140 pk automaat. Ondertussen een 4000 km en dik tevreden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Epcot
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 okt 2018 11:37
Actief als: particulier

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door Epcot »

Toch wel raar want op renault.nl is geen tce 140 black edition automaat te krijgen en toen ik de mijne kocht 4 maanden geleden ook niet alleen tce 160 intens of black edition zijn verkrijgbaar in automaat.. Of is het een geimporteerde?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Dirk_P.
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:43
Actief als: particulier

Re: Kan het startscherm weg?

Bericht door Dirk_P. »

Neen in Belgie gekocht, daar woon ik ook.

https://nl.renault.be/personenwagens/ka ... ACIg%2FA68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in