Keycard Handsfree
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 24 jun 2014 10:16
- Actief als: particulier
Keycard Handsfree
Model/uitvoering :Megane Coupe
Bouwjaar :2009
Brandstof :Benzine
Hoi allemaal,
Ik ben nog in de ontdekkende fase van alle leuke toeters en bellen die mijn Megane heeft. Zo kwam ik er laatst achter dat je de Renault Keycard ook "Handsfree" kan gebruiken. Tot nu toe was ik gewend om de Keycard zelf te gebruiken om de auto te openen en te sluiten.
Mijn vraag is dan ook: moet je iets activeren om de handsfree mode te gebruiken (een bepaalde knop combinatie ofzo)? Als ik langs de auto sta met de keycard in mijn hand en ik probeer de deur open te maken gebeurd er niets. De keycard werkt verder prima.
Dit is een voorbeeld hoe mijn keycard eruit ziet:
http://www.renault.nl/uitrusting/renaul ... free-card/
Bouwjaar :2009
Brandstof :Benzine
Hoi allemaal,
Ik ben nog in de ontdekkende fase van alle leuke toeters en bellen die mijn Megane heeft. Zo kwam ik er laatst achter dat je de Renault Keycard ook "Handsfree" kan gebruiken. Tot nu toe was ik gewend om de Keycard zelf te gebruiken om de auto te openen en te sluiten.
Mijn vraag is dan ook: moet je iets activeren om de handsfree mode te gebruiken (een bepaalde knop combinatie ofzo)? Als ik langs de auto sta met de keycard in mijn hand en ik probeer de deur open te maken gebeurd er niets. De keycard werkt verder prima.
Dit is een voorbeeld hoe mijn keycard eruit ziet:
http://www.renault.nl/uitrusting/renaul ... free-card/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 10 aug 2014 18:09
Re: Keycard Handsfree
Je hebt geen antwoord gekregen maar ik vraag mij hetzelfde af.. Ook in mijn gebruikershandleiding staat dat hij handsfree moet werken, ik zou een knopje moeten indrukken die er niet zit dus dan doe ik al snel de aanname dat het niet gaat werken.
Wel heb ik een oudere auto dan jouw, ik heb een Scenic II uit 2004, tevens in de ontdekkende fase .
Mijn auto start NIET zonder keycard, tevens gaat openen alleen met het knopje op de kaart.
Wel heb ik een oudere auto dan jouw, ik heb een Scenic II uit 2004, tevens in de ontdekkende fase .
Mijn auto start NIET zonder keycard, tevens gaat openen alleen met het knopje op de kaart.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Als je geen knopjes in de klinken hebt, heb je ook geen handsfree functie. En al zeker als hij niet start zonder dat je de kaart in de lezer steekt. Gebruiksaanwijzing bespreekt alle versies van een bepaald model. Het is aan u om uit te maken welke versie en opties van toepassing zijn...
Hide post links |
-
- repeating visitor
Ik heb wel van die infrarood-achtige knopjes achter de deur hendel, ook in het renault teken op de achterklep.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Ja maar die werden soms geplaatst zonder dat ze een functie hadden. Wat je bedoelt in het Renaultteken is me niet duidelijk. Ik dacht dat dit een rubber deeltje was destijds dat je kon induwen om de wagen af te sluiten. In ieder geval moet je ronde knopjes in de klinken hebben. Zoniet heb je geen handenvrije functie...
Als je wil kan de dealer jou op basis van het chassisnummer een print geven van je auto waarop alles staat wat erop zit.
Als je wil kan de dealer jou op basis van het chassisnummer een print geven van je auto waarop alles staat wat erop zit.
Hide post links |
-
- repeating visitor
OKE, dan kan ik er vrede mee hebben haha. Bedankt, helder !
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-