Knoppen navigatie

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie

Topic author
bart22
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 31 jul 2015 13:30
Actief als: particulier

Knoppen navigatie

Bericht door bart22 »

Hey allemaal
Ik heb pas een nieuw wagen gekocht met Rlink, maar ondanks merkte ik een probleem op.
- Het zit zo tijdens een route kreeg ik een melding 'is het incident nog aanwezig" ik had een 15sec om een antwoord te selecteren, maar wat ik ook deed ik kon niet op ja drukken. Het touchscreen is uitgeschakeld en de juiste knop vond ik niet dadelijk.
- Hetzelfde probleem met de Coyote hoe kan ik een flitslokatie melden of bevestigen?
- Ik heb ook gemerkt dat ik tijdens het rijden in het audio menu geen selectie kan maken tussen lijst, voorgeprogrammeerde zenders en er was nog een 3de optie.

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
bart22
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 31 jul 2015 13:30

Re: Knoppen navigatie

Bericht door bart22 »

Is er niemand met dezelfde problemen? Hebben andere types wel de mogelijkheid om het touchscreen te bedienen tijdens de rit? Kan ik een extra input programmeren op de rlink en zo het probleem oplossen?

Hopend op reactie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 08 jul 2017 23:31

Re: Knoppen navigatie

Bericht door TCe120ECD »

Beste Bart22,
Ik kan de (R)Link niet leggen met hetgeen je allemaal schrijft over R-Link. Over Coyote is al diverse keren geschreven, ik begrijp dat je dat alleen in Frankrijk nodig hebt. Wat je allemaal mee kan, zou ik niet weten.
Dat je geen selectie kan maken bij Audio is m.i. niet correct. Heb je alle instellingen gemaakt, neem dan contact op met de dealer. Bij mijn radio heb ik de zenders geprogrammeerd en kan tijdens het rijden een willekeurig ingestelde zender kiezen.
De melding: "is het incident nog aanwezig" heb ik nog niet gezien, kan dus ook geen antwoord op geven.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen