Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een laguna uit 1998 (type 1) 2.2 diesel. Van de week is er koelwater door het expansievat gespoten.
De moror temperatuur werd hoog, maar de verwarming binnen doet het niet meer, ok is er geen circulatie meer.
Wat kan dit zijn?
De ANWB dacht dat de waterpomp stuk was, maar waar zit die?
Ik ken deze motor niet maar meestal loopt de waterpomp over de distributieriem. Het zou ook nog kunnen dat je thermostaat dicht blijft staan, misschien is het te proberen om die er eens even uit te halen en te kijken wat er dan gebeurd (motor zal in ieder geval niet meer warm worden, niet zo blijven rijden dus!)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zoe 22 kW 2019 geeft geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer.
Weet iemand of Renault die service voor oudere modellen heeft stopgezet?
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
Ik ben in het bezit van een Mégane Estate derde generatie van na de facelift, bouwjaar 2015 met 1.5 dCi dieselmotor.
Inmmiddels ruim 320.000 km op de teller, en op een paar heel kleine dingetjes na nooit iets mee gehad.
Grootste...
Bij mijn renault megane gt- line gaan alle deuren niet meer open. Buiten spiegels klappen wel uit en verlichting gaat branden.
Deuren gaan alleen van het slot wanneer ik kofferbak open maak. Batterij sleutel al vervangen zonder resultaat.
Wat kan...
Ik overweeg een Talisman Estate uit 2017 te kopen, maar merkte tijdens de proefrit dat ik de telefoon wel gekoppeld krijg om te bellen, maar dat ik muziek niet via bluetooth van telefoon naar boxen krijg. Het lijkt alsof er geen data...
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...