Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Mijn ventilatie blaast links warme en rechts koude lucht. Ook als ze allebei op koud staan ingesteld. Ik denk dat er een klep blijft hangen. Heeft iemand een schema of ideeën waar ik dit mee kan oplossen?
Ik heb een megane IV station waarbij het slot van de deur links achter kapot is (bromt op het moment wanneer de deuren op slot gaan, en deze deur blijft open). Hierbij heb ik de bekleding aan de binnenkant los gekregen, alleen loop...
We zijn in het bezit van Renault Scenic 2017, enige tijd geleden (denk juli) is de airco bijgevuld, koelde niet meer. Kant van de chauffeur warm ,passagier koud. Probleem was duidelijk opgelost denk ik :shhh: In augustus naar Duitsland geweest en...
Mijn ouweheer heeft een Scenic XMOD uit 2014 waarbij de lichtopbrengst minder lijkt te worden.
Hij heeft zelf de buitenkant van de unit al gepolijst, vanuit de buitenkant ziet de unit er nu best netjes en schoon uit.
Het lijkt...
De ledrand van de rechter koplamp werkt niet. Een paar maanden geleden flikkerde hij nog wel eens en deed hij het soms wel en soms niet, maar sinds een tijdje is hij helemaal uit. (Alle andere functies/lampjes in de unit werken wel.)...
ik wil de cilinderkop in/uitbouwen. Iemand hier ervaring mee? moet het motorblok uitgebouwd worden? graag mij van tips voorzien of een goede werkplaatshandboek indien mogelijk.
Hoor graag van iemand