Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb onlangs een Laguna uit 1997 gekocht en wanneer de auto koud is en wegrijd hoor je linksvoor een ratelend/krakend geluid. Doet het alleen wanneer hij koud is.
Daarnaast wanneer je doorschakelt van z'n 2 naar z'n 3 (rond de 2500 toeren, 60km/u) dan begint de auto van links naar rechts te schudden. Schakel je door naar z'n 4 dan houd het op en in z'n 5 voel je al niks meer. Stuur trekt niet naar links of rechts dus aan de banden ligt het niet.
Zijn de lampjes voor de dashbordverlichting eenvoudig te vervangen???
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben allergisch voor kraakjes en piepjes. Uitgerekend in onze Grand Scenic IV uit 2018 kraakt de bestuurderstoel. Wie heeft tips om dit te verhelpen? Kan dat uberhaupt?
Valt me op dat de remmen steeds kraken vlak voor de auto helemaal tot stilstand komt en, iets minder luidruchtig, bij het wegrijden als je het stroom pedaal indrukt. Ik vind dat best wel irritant.
Van alles geprobeerd: In B stand, In D stand, met en...
Ik zit met mn handen in het haar vanwege mijn Laguna 2.
Op een dag wilde de auto ineens niet meer aanslaan, startmotor gaat dus wel rond, maar de auto slaat niet aan.
Hieronder zal ik even opsommen wat ik wel zie gebeuren of wat wel werkt:
- Auto...
Ik ben in bezit van Espace V Paris Initiale uit 2019, inmiddels al paar dingen via DDT4ALL aangepast (Start&Stop uit, Achterlichten aan bij DRL, en KM/L instelling). Ik wil nog de settings van de Multi-sense aanpassen zodat standaard...
Ik heb een rolstoel auto met maar 1 sleutel. Zou graag een extra sleutel hebben, je weet nooit.
Nu heb ik een sleutel gekocht maar moet deze inleren op de auto.
Is er een speciale manier om dit te doen?