Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een Laguna 19DCI. Vanmorgen nog gewoon mee weggereden, later op de dag wil hij niet meer starten. Alle lampjes op het dashboard werken gewoon, acuu is oké en de startmotor eerder dit jaar al vervangen.
Dus na het voorgloeien slaat hij niet meer aan. 10 Meter aangesleept en hij liep.
Iemand enig idee waar het probleem ligt?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zodra als de motor warm word, stopt deze ineens, en startbewijs weer.
Bobine, Kleppendeksel ( I.v.m. verstopte Carter ontluchting ) vervangen
Pulsgever vervangen, loopt bij normaal weer prima.
Zodra de...
Renault Scenic uit 2011 met CVT automaat. Kilometerstand 250.000 km. Bak olie is 8 jaar geleden ververst bij 142.000 km, omdat de slang eraf was gesprongen.
8 jaar lang geen problemen gehad, totdat ik kort geleden de caravan erachter hing en een...
Bij mijn Renault Talisman uit 2017 start plotseling het multimediascherm in de middenconsole niet meer op.
Wat ik ook doe, hij reageert nergens op. Het gevolg is dat mijn radio, navigatie, parkeersensoren en...
Zoe 22 kW 2019 geeft geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer.
Weet iemand of Renault die service voor oudere modellen heeft stopgezet?
Beste lezers
Mijn dochter haar modus is de stuurbekrachtiging defect en ze wil hem niet meer laten repareren
Wellicht dat iemand deze auto voor 250 eur wil overnemen,voor onderdelen of om op te knappen
Recent achter remklauwen vervangen
Motor...
Beste leden hallo,
Ik kreeg een Radio probleem in mijn espace IV, 2004. Nadat ik het geluid via mijn stuurbediening hendel op mute met geluid harder en zachter samen aantal seconden vast hield, kreeg ik de melding op het dashbord boven bij het...
Ik heb een Renault Espace IV, 2.0T van 2004. Nadat ik storing in mijn radio stuurbediening kreeg, heb ik besloten om de Radio en CD wisselaar die achterin de kofferbak in een klein kastje was geinstalleerd eruit te bouwen. Ik had...