Lawaai verwarming

Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Lawaai verwarming

Bericht door GertjanVB »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

vanAssen en ik hebben deze berichten volledig onafhankelijk van elkaar opgesteld.......
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanAssen
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 476
Lid geworden op: 30 mei 2014 20:11
Actief als: particulier

Re: Lawaai verwarming

Bericht door VanAssen »

Inderdaad. :lol: :thumb:
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Lawaai verwarming

Bericht door erijder »

Ik vind het ook lef hebben en ik heb, vind ik, ook best wat gepionierd. Eens dat andere fabrikanten echt veelnte lang op zich laten wachten. Gelijktijdig vind ik wel dat Renault steken laat vallen en niet echt voor elektrisch gaat. Het is gewoon net die extra stap die ik vaak mis. Waarom niet gewoon de accu wissel nu mogelijk maken maar een jaar wachten? Waarom moet ik zeuren als, zoals ik eerder heb gehad, de auto in storing valt en niet meer rijd, de auto 4 weken kwijt ben en dan een rekening krijg voor 4 weken huur vervangend vervoer? Ja, uiteindelijk kwijt gescholden maar wel pas na gedoe met RNL. Airco na 3,5 jaar kapot en een reparatie van 1700 eur, en dan doen of het al heel mooi is dat ik 300 eur van RNL krijg. Leuk, maar volgens mij horen airco's niet na 3,5 jaar stuk te gaan.

Vraag naar aanbod voor inruil, krijg 7000 euro teru op een auto die toch 22000 heeft gekost. Dat is toch 5000 per jaar aan afschrijving. Als ik daar naar vraag krijg ik te horen 'ja er is nu een versie met meer range he?'. Dat begrijp ik wel, maar als de accu nu al te vervangen was, was dat minder een probleem.

Als ze gewoon net even met alles beter hun best hadden gedaan had ik direct een nieuwe Zoe gekocht. Het gaat ook om het gevoel dat je een gewaardeerd klant bent en ze hun best voor je doen. Voor mij wordt het dus wachten op de model 3 en als tweede auto denk ik nu aan een 2e hands i3, of toch nog een Zoe als het methet nieuwe model beter gaat.
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Lawaai verwarming

Bericht door OlafH »

Even off topic, maar toch inhakend op bovenstaande, Bochane Veenendaal wist me te vertellen dat door de nieuwe Zoe en de uitgebreide reclamecampagne er ook behoorlijk vraag op gang komt naar gebruikte Zoe's. Hopelijk ook te zien in inruilwaardes straks.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht