Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi ,
Wij hebben sinds kort een gloednieuwe Megane Grandtour benzine 1.4 GFP …..waar van ik een vraagje heb :
Bij alle wagens gaat er een ledlampje pinken als je de wagen hebt afgesloten en het alarm opstaat ….Deze Megane heeft dit niet ?
Moet dit ergens apart aangezet worden en is het ledje niet aanwezig ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemorgen, ben ik weer... als ik de Captur in de garage zet begint hij al te piepen en rood ( de camera) te worden als ik nog een 30 cm v.d. muur af sta ?!@
Is dit in te stellen... dat het gaat waarschuwen als ik dichter bij de muur sta?
En hoe...
Ik heb een plug-in hybride uit 2021. De service waarschuwing brand nu (sleutel). De auto is nog niet aan een onderhoudsbeurt toe.
Ik lees van alle modellen hoe ik deze interval kan aanpassen (OK toets 10 seconden ingedrukt houden). Dit werkt echter...
Hallo allemaal,
net een clio uit 2005 gekocht, 199k op de teller en een testritje naar Duitsland en terug gemaakt. Ging helemaal prima, niks aan de hand, rijdt heel fijn etc etc. Vandaag wat zware spullen erin vervoerd en door harde regen/plassen...
Hallo
Ik heb een espace 5 uit 2017 net een 1.8 tce. Tweede hands gekocht met 92000 km.
Er zit een alarm op waarvan ik geen gegevens heb. Weet niet of dit standaard op de auto zat of achteraf ingebouwd.
Nu geeft die alarm als ik deze afsluit 2 x een...
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...
Ik ben nieuw op het forum. Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een occasion en mijn oog was daarbij gevallen op de Renault Clio met een bouwjaar van 12-2020. Mij is bij de gewenste auto die ik heb gezien, alsmede ook...