Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vlak voor de vakantie de kogel door de kerk gestuurd en een nieuwe Zoe R90 besteld. Langere levertijd (eind oktober) was niet echt een probleem voor ons, omdat de publieke laadpaal ook nog niet gereed is (is inmiddels 'in procedure', nu maar hopen dat er geen buren bezwaar gaan maken ).
Vandaag toevallig weer contact gehad met de dealer, kreeg het bericht dat ze verwachten pas eind november/begin december te kunnen leveren. Anderen soortgelijke levertijden? Zo wordt het nog spannend of we voor de APK (10/12) van onze oude diesel (206 uit 2006) nog werkelijk nieuw kunnen rijden...
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
Voor mij een bekend verhaal. Midden augustus werd uiteindelijk begin november. Zegt natuurlijk niks, maar ik zou oppassen met werkelijk rekenen op een datum.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Onze Q90 was netjes binnen de afgesproken afgeleverd.
12/13 weken vanaf besteldatum is dus niet vreemd.
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok
Gliset schreef:Vlak voor de vakantie de kogel door de kerk gestuurd en een nieuwe Zoe R90 besteld. Langere levertijd (eind oktober) was niet echt een probleem voor ons, omdat de publieke laadpaal ook nog niet gereed is (is inmiddels 'in procedure', nu maar hopen dat er geen buren bezwaar gaan maken ).
Vandaag toevallig weer contact gehad met de dealer, kreeg het bericht dat ze verwachten pas eind november/begin december te kunnen leveren. Anderen soortgelijke levertijden? Zo wordt het nog spannend of we voor de APK (10/12) van onze oude diesel (206 uit 2006) nog werkelijk nieuw kunnen rijden...
Het lijkt er op dat het volgend jaar gaat worden...
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
Wanneer wil je rijden is dan de vraag. Na presentatie duurt het nog een paar maanden voordat je kunt bestellen, en dan dus nog wellicht een half jaar voor levering...
Gliset schreef:Wanneer wil je rijden is dan de vraag. Na presentatie duurt het nog een paar maanden voordat je kunt bestellen, en dan dus nog wellicht een half jaar voor levering...
Offtopic: willen en kunnen zijn voor mij verschillende zaken.
Mijn wagen zou midden april geleverd worden, een week na datum dat ik vonnis hoop te krijgen in een Rechtzaak. Daarvoor mag ik eigenlijk niet verkopen, of ik verlies al mijn mogelijkheiden en recht op schadevergoeding in die zaak. Dat allemaal voor iemand die in Juni tegen mijn wagen gereden is, maar vandaag zijn papieren nog niet heeft ingediend... hij heeft nog geen advocata en het lijkt dat hij in Maart uitstal zal vragen. Kortom de hele soap die wij kan nog maanden doorgaan. In extremis kan het dus dat de nieuwe zoe al geleverd wordt voor dat ik mijn q90 mag in gebruik nemen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut