Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik zou Cultwheels links laten liggen, heb er slechte ervaringen mee met het opknappen van mijn Twingo velgen.
slag is er netjes uitgehaald en stoeprandschades zijn ook keurig weg.
Maar vooral de blank laklaag zat er veels te dik op, met als resultaat tussen de spaken duidelijk zichtbare druipers.
Heb hen daarop aangesproken en hij heeft geprobeerd het weg te schuren, maar daar werd het niet mooier van, kortom, mij zien ze daar niet terug....
M'n andere Twingo setje ga ik van het najaar bij Kuil banden in Engelbert laten opknappen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....
Onze Captur heeft al heel lang een raar kloppend geluid bij het laten opkomen van de koppeling.
Echter, het geluid lijkt de laatste tijd iets erger te zijn geworden.
Onze Captur 0.9 tce hebben wij nieuw aangeschaft in 2016 en de eerste keren dat het...
Vraagprijs: € 150€.
Velgen voor een Renault Scenic 3 met winterbanden op.195/65/15.
IMG_20250305_093203.jpg
Foto's: IMG_20250305_093311.jpg[/attachment IMG_20250305_093245.jpg IMG_20250305_093219.jpg IMG_20250305_093219.jpg IMG_20250305_093211.jpg
Ik ben op zoek naar een knappe set 17” velgen voor mijn Laguna 3.
Edit: ik heb eind januari een Laguna 3 gekocht waar 18” velgen onder zitten. Ik vind deze band/velg combinatie te weinig comfort leveren, vandaar dat ik op zoek ben naar een maatje...