Losse kabbel onder de kap

Topic author
dannydaboy1984
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 19 dec 2012 18:25
Actief als: particulier

Losse kabbel onder de kap

Bericht door dannydaboy1984 »

Beste mensen ik heb eeb renault escape 3.0 V6 24V en er ligt onder de moterkap rechts onder (in de buurt van de accu een twee aarderige kabel los waar dient deze voor? De kabel komt als het ware vanuit een kavelboom verbinding iemand enig idee?

Verder heb ik onder de kap aan de linker kant een zwarte module zitten met een stekker en een hol buisje eraaan, nu zie ik er een tweede aansluiting aan zitten voor een hol buisje waar dient die voor en moet die tweede aansluiting gebruikt worden?

En de laatste vraag is betreft de automaatbak, ik heb het gevoel dat de bak laat schakelt en vooral na het hervatten. Ik merk het vooral als ik rem en daarna meteen gas geef dan duurt het 1 a 2 seconden en dan is er een stoek voelbaar en dan schiet die vooruit (De automaat is vervangen z'n 15.000km terug). Verder is het schakelen naar de R erg hoorbaar en is het hoofdzakelijk in de ochtend waar ik het erg voel als ik naar de D ga. De automaat maakt absoluut geen lawaai ik hoor het toerental aleen soms omhoog gaan met schakelen maar dat kan tussen me oren zitten (tja geen toerenteller dus kan niet zien of die stabiel loopt. De motor loopt verder rustig en hoorbaar stabiel.

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut