Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik zag vandaag een grijze rubber strip van een paar milimeter dik en ca 20cm lang van onder mijn LED DRL bungelen. Aangezien het aan een kant nog stevig vast zat heb ik het maar tussen de onderkant van de DRL en de bumper gepropt. Iemand een idee of dat stripje daar thuis hoort en waar het voor dient? Het zou een afdichtstipje kunnen zijn om de rand van de DRL waterdicht aan te laten sluiten op de bumper. Jammer genoeg heb ik geen foto gemaakt toen het los hing te bungelen.
Help, mijn Cappie valt uit elkaar Of is het misschien de noodontgrendeling van het kofferdeksel?
Zojuist een plaatje opgezocht van de DRL. Het is nogal een klein plaatje maar zo te zien zit het grijze rubber inderdaad rond het glas. Geen idee of het kwaad kan voor vocht of trillingen nu ik het rubber er een beetje ingefrut heb. Eigenlijk zou ik de hele lamp eruit moeten halen om eens te zien wat er aan de hand is. Ook de vraag hoe het uberhaupt los heeft kunnen komen. Zit er toch een beetje beweging in de lamp waardoor het rubber zich heeft los gewerkt???
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds enkele weken heb ik een Zoe RE40 uit 2019 met 50K km's op de teller. Helaas is het stripje onder het scherm van het multimedia systeem aan het afbladderen. Ik denk dat dit komt omdat je hier met je hand op steunt bij het bedienen van het...
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat met de dagrijverlichting (drl)van een talisman estate intense uit 2016 ?
als het onderste gedeelte defect is , klopt het dat de strook in koplamp zelf het ook niet doet ?
zijn links en rechts apart...
Ik loop er tegen aan dat het schakelaartje van de ACC slijtage heeft. Ik begrijp dat schakelaartje niet vervangen kan worden en een nieuw stuur kan wel maar dat kost 600 euro. Met of...
Ik heb onder mijn bestuurdersstoel een losse stekker en het oranje airbaglampje en onderhoudslampje branden (geen idee of e.e.a. met elkaar te maken heeft). Ik heb de stoel los gehaald maar ik zie nergens waar deze stekker thuishoort. CC/claxon etc....
Ik heb een Renault Scenic 1.3 tce Bose uit 2018.
Nu kwam ik er bij toeval achter dat er water onder het reservewiel zit. Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing 😉
Alvast bedankt
Alwin
Na een lange rit (2700km) zie ik dat het motorcompartiment onder de olie spetters zit.
Het gaat om een Scenic 1.3TCe uit ‘21.
Er lijkt een halve liter olie te zijn verloren, afgaand op de pijlstok. Ik zie geen losse klemmen of beschadigde...