Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zaterdag bij een Bovag aangesloten garage, een Scenic 06-2006 gehaald met 130.000 km. En Zaterdagavond viel mijn rechterachterraam al naar beneden
Heb al gelezen over terugroepactie van Renault om mechanisme te vervangen, maar blijkbaar heeft de vorige eigenaar daar geen gehoor aangegeven (leaseauto geweest). Nu zal waarschijnlijk alleen een soort clipje vervangen worden zoals ik het lees op eerdere berichten. Zou ik eventueel nog recht hebben op de coulanceregeling om alsnog in aanmerking te komen om het raammechanisme te vervangen bij de dealer?
Het lijkt me niet dat je met je afgelopen zaterdag gekochte Scenic garantie "tot de deur" hebt, dus als er dezelfde dag nog mankementen voorkomen, valt 't gewoon onder garantie. En aangezien 't bij de Bovag zit, heb je meer rechten dan bij "Beun de Haas". In het extreme geval kun je dan naar de geschillencommissie "auto".
Succes.
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Bedankt voor de antwoorden. Vandaag de garage gebeld, en raam wordt gerepareerd, dus dat komt wel goed. Je vraag je nu alleen af wanneer de volgende naar beneden komt
Als het echt aan de klemmetjes ligt, laat je ze toch gelijk allemaal doen? In principe is het niet veel werk en is het materiaal niet duur. Dan ben je voor de toekomst klaar, de enige reden waarom ze dan nog naar beneden kunnen vallen is een kapot mechanisme
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut