hallo, wij hebben sinds dinsdag een renault kangoo (type1?) gekocht bj: 2000
ik heb gezien dat deze aan beide schuifdeuren achter het glas wat roest vertoont. (1á2 gaatjes ook al)
nu is mijn vraag: is dit los te repareren of moet ik dan complete schuifdeuren nieuw halen??
en dan nog de vraag: zijn er voor de kangoo bj:2000 ook witte knipperlichten voor de voorkant te krijgen??
en de 3de vraag: ik heb problemen met de CV. die werkt niet meer via de sleutel,(wel open en dicht maar niet alle deuren tegelijk) de bekenden van wie wij de auto kochten zijden het lag aan de sleutel (orig. renault).
wil morgen ff kijken of het niet toch stiekum aan de batterij ligt anders wilde ik er al een universeel setje cv voor halen.
CV met klapsleutels, maar werkt deze dan wel?
als ik het stukje lees over het probleem met die sleutels (3de keer nieuwe sleutels) denk ik zelf mss niet.
nou ja hoor het wel mss kunnen jullie ons helpen.
groeten frenkie
newbie vragen
-
frenkie_deluxe
Topic author - Lid - eerste logo binnen

-
mark en ivonne
- lid

- Actief als: particulier
wat betreft de cv werken alle deuren op de knop binnen in de auto?
zo ja wen er dan maar aan dat je die knop gebruikt en daarna de bestuurders deur opslot draaidt
of je moet geld geen rol willen laten spelen
zo ja wen er dan maar aan dat je die knop gebruikt en daarna de bestuurders deur opslot draaidt
of je moet geld geen rol willen laten spelen
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Mathijs
- Donateur

- Actief als: particulier
- Contacteer:
Die CV motortjes worden na verloop van tijd wat slapper, en dan hebben ze de kracht niet meer om het slot te bedienen.
Wat soms wel wilt helpen, is he…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Wat soms wel wilt helpen, is he…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in