Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
kennis van me heeft een R19.
als ie koud is, wil de motor wel starten en draaien. heb je er 200km (aan 1 stuk) mee gereden, je komt voor een rood verkeerslicht te staan, dan kun je blij zijn als de motor blijft draaien.
hij begint te stotteren.
het enige wat hem erdoor kan helpen is vol gas geven.
motor klinkt als een verkeerde verhouding benzine/lucht.
uiteindelijk krijg je hem er weer door heen, ineens een dikke blauwe wolk achter je en stinken aar benzine.
dan kun je weer verder rijden.
(ben maar blij dat je er niet achter staat)
een renault garage vertelde dat dit een bekend probleem zou zijn? zou ergens diep in de motor zitten?
iemand enig idee?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Grand scenic uit 2015.
En rij alweer een paar jaar met veel plezier in deze auto, tot dat ik onlangs een melding kreeg start/stop controleren.
Na wat zoeken op internet kon dat goed aan mijn accu liggen. Dus...
Ik vraag mij dit eigenlijk al af sinds het begin dat we de auto hebben. Wij zijn overigens de eerste eigenaar en auto dus nieuw gekocht.
Bij onze Captur uit 2016 werken de ramen alleen nadat de motor gestart is. Op contact reageren de...
Zodra als de motor warm word, stopt deze ineens, en startbewijs weer.
Bobine, Kleppendeksel ( I.v.m. verstopte Carter ontluchting ) vervangen
Pulsgever vervangen, loopt bij normaal weer prima.
Zodra de...
We zijn in het bezit van Renault Scenic 2017, enige tijd geleden (denk juli) is de airco bijgevuld, koelde niet meer. Kant van de chauffeur warm ,passagier koud. Probleem was duidelijk opgelost denk ik :shhh: In augustus naar Duitsland geweest en...
Laatste jaar heb ik problemen bij het overschakelmoment van benzine naar LPG. Zodra ik hier op de N weg zit loopt het vermogen terug. Krijg de melding: controleer regelaar. En het motorblok lampje brand. Ik zet de auto even stil, motor uit en weer...
Ik miste in mijn megane estae 2019 een automatische dimmende binnenspiegel. Die heb ik inmiddels op de kop getikt. Om de oude spiegel te verwijderen moet om de de voet van deze 2 plastic kappen worden verwijderd.