Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik hoop dat ik hier antwoord krijg op mijn vraag.
Ik ben in het beziet van een Renault Laguna Break RXE 1800.
Deze auto rijd op lpg het is een lpg3 installatie dus start op benzine en schakelt dan automatichce over op gas
tot gisteren starte hij altijd goed maar nu start hij soms heel even en slaat dan af en start dan helemaal niet meer zou iemand mij kunnen vertelen wat dat zou kunnen zijn en hoe dit is te verhelpen .
alvast hartelijk bedankt
Groetjes Hans
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Kangoo 2006, na 1,5 jaar weet ik pas wat te doen . Waarom dat niet in het instructieboekje staat, niet te googlen is(Engels, Duits, Frans of dat Pools) of niemand dat dan weet weet ik niet? De vraag naar export is mss te groot?
Ik zit daar soms een...
Beste forumleden,
Wie weet de oplossing?
Trafic start pas na 12 seconden achtereen starten.
De brandstof leiding van de tank naar het filter is al vernieuwd.
Bij koud weer start hij beter. ongeveer 8 seconden starten.
Trafic t29 l2/h2 2.0 dci 66kw...
Hoi,
Ik heb een megane 2018 (bose versie) en mijn rlink 2 kan niet meer updaten. Tevens weigert hij de iphone 14 te herkennen via een kabel.
Nu wil ik de navigatie software gaan update, volgens mijn renault garage, moet ik dat via de officiele...
Sinds een week heb ik last van mijn infotainmentsysteem. Zie foto. Het scherm blijft zwart terwijl googlemaps wel op het kleinere scherm werkt. Ik kan de navigatie via spraakbesturing aanzetten. Ook de pagina waar alle apps staan kan ik niet...
Ik heb een Renault Megane Etech ev waarbij ik de app en al de functionaliteiten van de app kon gebruiken, sinds vandaag 31-07-24 niet meer, de temperatuur van de klimatisering is niet meer instelbaar in de app, de tijd en dagen wel.
Ik heb...
Wie o wie zou even mee kunnen denken?
Sinds enige tijd hebben wij met onze Grand Scenic 3 uit 2009 problemen met de airco die geen koude lucht meer blaast. Er kwam ook een nare lucht en witte rook (ijskristallen) uit de roosters vandaan.