Ik ben al een weekje actief hier op het forum en ook wat kennis vergaard, maar gisteren hebben wij eindelijk onze Espace opgehaald; een 2006'er in Privilege-uitvoering met een 68d km jonge 2.0 16V Turbo in combinatie met automaat in het vooronder. Voorzien van allerlei leuke extra's, zoals een Carminat navigatiesysteem met Bluetooth, DVD-systeem met schermpjes in de hoofdsteunen etc..

Nu is mijn vraag, er zitten 6 stoelen in de auto, met alleen de 2 voorste stoelen voorzien van armleuningen. Nu zou ik graag de achterste 4 stoelen ( heb zegmaar 2-2-2 opstelling ) ook willen voorzien van armleuningen. In het instructieboekje gekeken, en dit schijnt erg makkelijk te zijn. Maar heb ik dan armleuningen nodig van Phase II of voldoen de leuningen van Phase I ook? Want op Marktplaats kan ik redelijk wat armsteunen vinden voor Phase I, echter voor Phase II zijn er géen te vinden.. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft!
En dan nog een vraagje; weet iemand of het mogelijk is om in te stellen dat de verlichting altijd aan staat? Nu gaan de lampen automatisch aan wanneer het donker wordt, maar ik wil ze dus gewoon altijd aan hebben staan, het principe van dagrijverlichting. Ik kon hier in de gebruiksaanwijzing zo snel even niets over vinden.
Alvast bedankt!

Hieronder nog enkele fotootjes van onze trots