Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@Knippie;En wanneer mag dat dan wel wezen dat 2016.12 er aan komt? Binnenkort heb ik vaker gehoord bij Renault

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@Knippie;Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
En laat de kadjar en de Nissan quashqai nou net hetzelfde platform en onderstel en mechaniek delen...Luc001 schreef: Ik sprak hem gisteren en hij gaat nu voor de Nissan. Sterker nog, twee andere kennissen van hem zijn ook van de Renault afgestapt hierdoor.
Hide post links |
Hide post links |
Domi1963 schreef:En laat de kadjar en de Nissan quashqai nou net hetzelfde platform en onderstel en mechaniek delen...Luc001 schreef: Ik sprak hem gisteren en hij gaat nu voor de Nissan. Sterker nog, twee andere kennissen van hem zijn ook van de Renault afgestapt hierdoor.![]()
![]()
![]()
En ook in de panne statistieken staat Nissan redelijk vooraan wat pannes en storingen betreft.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Lol met je laptop en Putty achter het stuur om te komen waar je wilt zijndensoft schreef: op het moment vergt het een enorme kennis van Linux.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
AutoWeek heeft altijd wat te zeiken. Rlink in de Koleos werkt veel beter dan in de Megane en Talisman van dit moment. Soepeler en sneller. Viel direct op toen wij de Koleos training kregen, verschilt aardig! Tijdens training werkten Apple CarPlay en Android Auto ook goed. Snel commando's geven voor navi en muziekzandbak schreef:Wij zijn niet de enige die klagen over het slecht werkende R-link 2 systeem:
http://www.autoweek.nl/video/renault-ko ... ssie-2017/
Zie bij 7:00 daar klaagt men ook over R-link en bijvoorbeeld Apple carplay wat niet werkt.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
GR Scenic vorige week toegekomen, R link versie is 3.3.16.946 ; spijtig genoeg geen CarplayTheWizardbc schreef:Alleen de 3.3.x gebruikers hebben de nieuwere kaarten, 2.2.x gebruikers hebben gewoon botte pech.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Hide post links |
densoft schreef:DIt heb ik bij een vriend gedaan die in een talisman rijdt. MIjn Renault Megane Estate verwacht ik over 2 weken. Dan ga ik eens de software bestuderen en kijken of ik een makkelijke manier kan vinden om de map van tomtom toe te kunnen voegen. op het moment vergt het een enorme kennis van Linux, dus niet voor iedereen weggelegd. 1 verkeerde command brickt je radio voorgoed.
Hide post links |
yeppie schreef:densoft schreef:DIt heb ik bij een vriend gedaan die in een talisman rijdt. MIjn Renault Megane Estate verwacht ik over 2 weken. Dan ga ik eens de software bestuderen en kijken of ik een makkelijke manier kan vinden om de map van tomtom toe te kunnen voegen. op het moment vergt het een enorme kennis van Linux, dus niet voor iedereen weggelegd. 1 verkeerde command brickt je radio voorgoed.Ben benieuwd...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Zoals hier al wordt aangegeven zal het niet veel uithalen. Fransen zijn nou niet echt service en klantgericht, zoals dat meer in de aard van Japanners en iets mindere mate in Duitsers zit. Een dergelijke enquete is dus enkel voor de bühne.fschuurman schreef:Vandaag een enquete van Renault ingevuld. Geselecteerd vanwege de aanschaf van de nieuwe auto. Ook hier flink de duim op de zere plek gedrukt en verwezen naar het forum.
Hide post links |
Hide post links |
groen_duiven schreef: Maar je zou verwachten dat men gebruik maakt van een vorm van converisie, dus bij een volgende kaartupdate zou het dan toch redelijk snel gedaan kunnen worden.
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut