Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
We hebben eind december onze Zoe besteld en de bestelling een week later aangepast omdat er opeens een nieuwe kleur beschikbaar was, Bleu Foudre. Vandaag kreeg ik bericht dat onze auto bij de dealer binnen was gekomen, dus hierbij de eerste foto's van Blue Foudre in real life (volgens mij). Ik ben er dik tevreden mee! Volgens mij is de rand van chroom onderin de neus ook nieuw? Volgende week op gele platen.
IMG_4371.JPG
IMG_4372.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Intens R240 - Bleu Foudre - 17" Tech Runs - Levering begin april 2016
Wow, wat een mooie kleur! Succes met wachten nog even en dan heel veel plezier met deze schone. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar een foto van de achterkant te zijner tijd.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
zoeguy, kan je mij bevestigen dat de kleurcode van jouw wagen RQG (bliksemblauw) is ?
De configurator van Renault geeft namelijk een veel fletsere kleur.
Ik ben van plan binnenkort een R90 te kopen.
Ik vind de kleur van jouw Zoë prachtig en heb voor die kleur wel € 450 extra over. Voor die fletsere kleur echter niet.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen, ik heb een Scenic bose gekocht uit 2014 met een digitaal dashboard. Hoe stel ik de kleur van de snelheidsmeter etc. In,? Deze was nl blauw en is nu heel geworden. Vriendelijke groet Robert.
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling