Nieuwe rit en hulp met de MediaNav

De Carminat voor alle modellen Renault. dus één rubriek om al die kennis te bundelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
clinthulk2
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2020 05:01
Actief als: particulier

Nieuwe rit en hulp met de MediaNav

Bericht door clinthulk2 »

Na meer dan een jaar op zoek te zijn geweest naar een auto als deze, heb ik eindelijk een Clio 2014 dCI Expression gekocht. Ik heb het nu een dag en ik heb er alleen spijt van dat ik er niet eerder een heb gekocht. Als ik verliefd zou kunnen worden op een auto, zou ik ook verliefd worden op deze auto en ik ben echt enthousiast om de komende jaren in Red te rijden.

Ik wil echter graag uw hulp met één ding. Ik zou Android Auto heel graag in deze auto willen gebruiken. De MediaNav is op versie 4.1.0 en kaarten op deze auto zijn jaren oud en ik vind het niet erg om voor nieuwe kaarten te betalen, maar de meest recente versie is van meer dan 6 maanden geleden. Ik vind het niet erg om 109 euro te betalen voor een nieuwe kaart, maar niet voor een verouderde. Dus als ik Android Auto zou kunnen gebruiken, zou dat geweldig zijn. Is dit mogelijk?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3240
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Nieuwe rit en hulp met de MediaNav

Bericht door Mathijs »

clinthulk2 schreef: 11 apr 2020 05:19...
de meest recente versie is van meer dan 6 maanden geleden. Ik vind het niet erg om 109 euro te betalen voor een nieuwe kaart, maar niet voor een verouderde.
...
Kaartmateriaal loopt altijd iets achter op de werkelijkheid, een weg zal immers eerst gemaakt en vrijgegeven voor verkeer moeten worden voordat het op de kaart verschijnt.
Zou wat zijn als je navigatie je over wegen wilt sturen die er (nog) niet zijn.

6 maanden is dan ook helemaal niet oud, tenzij in jouw omgeving de wegen iedere 6 maanden wijzigen tenminste.
Kaarten zijn soms zelfs wel ouder dan zes maanden voordat de update helemaal rond is, maar dan vergeet je even dat in die update ook andere gegevens zitten, zoals POI's en max. snelheden etc die ook allemaal bijgewerkt moeten zijn.

Pas als je met een kaart van 3~5 jaar oud gaat rondrijden, ga je bijvoorbeeld op rotondes uitkomen waar de kaart een kruispunt verwacht of ergens af moeten slaan waar dat onmogelijk gemaakt is. Been there, done that :lol:
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht